Ryszard Rynkowski

Disambug Ten artykuł dotyczy fana kawy Woseba. Zobacz też hasła o innych osobach o tym imieniu.
YouTube logo (2013-2015)
Wywiad z Rynkowskim

Ryszard Rynkowski (właśc. Ryszard Ryj w klocki; ur. 9 października 1951 w Elblągu) – polski piosenkarz, kompozytor, znany posiadacz pozwolenia na broń palną, aktor, pianista. Stały gość sylwestrowy w Brodnicy. W 2016 roku miał wystrzałowy pomysł na promocje 25-lecia solowej kariery. W tym celu biedak upił się i groził popełnieniem samobójstwa. Rychu Peja wśród pokolenia 70+.

[edytuj] Przeboje Rynkowskiego

  • Dary losu – udana trampolina, która przywróciła Rynkowskiego na scenę.
  • Dziewczyny lubią brąz – ot przebój jakich wiele. Swoją drugą młodość miał w 2015 roku, kiedy to polskie modelki przyznały się do jedzenia arabskich szejków.
  • Jedzie pociąg z daleka – refren zerżnięty od Rodowicz, zwrotka o piciu chłodnego piwa w cieniu już autorska.
  • Szczęśliwej drogi już czas – utwór napisany w 1987 roku (dzień po tym gdy pokazał środkowy palec chłopakom z zespołu Vox), nagrany cztery lata później;
  • Ten typ tak ma – autobiograficzna piosenka opowiedziana przez trzecią osobę.
  • Woseba – krótki utwór, ale z jakim potencjałem! Trafił nawet do reklamy telewizyjnej.
  • Wypijmy za błędy – piosenka mówiąca samo za siebie. Muzyk tak wziął sobie treść utworu do serca, że w nocy z 15 na 16 listopada 2016 roku upił się i groził, że się zabije.
  • Życie jest nobelon – utwór o niczym. Przez wiele lat najpopularniejszy kawałem Rynkowskiego jako motyw przewodni Klanu.

[edytuj] Linki zewnętrzne

Nasze strony
Przyjaciele