Rzodkiew

Rzodkiew – czerwonawa kuleczka potocznie zwana rzodkiewką. Używana w celach żywieniowych. Zwykle kładziona na tzw. kanapki, najczęściej z wiejskim serem granulowanym.

[edytuj] Rodzaje kanapek z rzodkiewką (czy też z rzodkwią)

  • Kanapka z wiejskim serem granulowanym – czyli kromka produktu chlebopodobnego, na którą nakładamy naszym skalpelem masło, potem to samo robimy z serem, tylko łyżką. Potem wpierCenzura2.
  • Kanapka z wiejskim serem granulowanym bez masła – to samo co wyżej, tylko bez użycia naszego przyjaciela z tłuszczu zwierzęcego.
  • Kanapka z szynką i rzodkiewką – plaster szynki na którym w różne dziwne kształty ułożone są kawałki rzodkiewki.
  • Kanapka Bill Grilla – kanapka z liśćmi dębu Grubego Henrego, które po rozłożeniu w jelitach mają wraz z rzodkiewką skłonność do wysadzania ofiary w powietrze.
  • Kanapka Pokemona – K4n4pk44aaaAAa s cZZZyM t444mmm sjĘ hc3333 :***** i Rz0000dki3333wką
  • Kanapka Wegetariańska – kanapka ze wszystkim czego normalni ludzie nie jedzą włączając to kawałki młodych owiec.

[edytuj] Polska, a rzodkiew

Polski rząd posiada ustosunkowany stosunek do kanapek. Nie zaobserwowano żadnego polityka który w czasie obrad rządu podjadałby nałogowo rzodkiew. Nie stwierdzono również aktów nienawiści wobec rzodkwi, m.in. napisy na murach „JeCenzura1 rzodkiew” lub „Rzodkiew to Cenzura2”.

[edytuj] Atak rzodkiewkowy

Według nieoficjalnych źródeł powstaje rzodkiewkowa bomba, która ma zmieść Gabon z powierzchni ziemi. A nawet jak nie trafi to będziemy mieli uciechę. No bo kto nie lubi soczystego burdelu o wschodzie słońca?

Nasze strony
Przyjaciele