Sławomir Nitras

Disambug Ten artykuł dotyczy polskiego polityka. Zobacz też hasła o innych osobach o tym imieniu.
Nitras dźwignia

Dźwignia zmiany biegów w samochodzie Sławomira Nitrasa

Bo córeczce zachciało się siku

Sławomir Nitras tłumaczący się niemieckiemu policjantowi

Sławomir Nitras (ur. 26 kwietnia 1974) – polski europoseł słynący z jazdy tyłem po niemieckich autostradach. Jest członkiem Platformy Obywatelskiej, jednak jako, że został skrzywdzony przez Niemców stał się – jako drugi po pierwowzorze – ulubieńcem partii przeciwnej.

[edytuj] Zdobycie sławy

Pierwsze kroki do osiągnięcia kariery na skalę kontynentalną Sławomir Nitras poczynił na początku 2009 roku, kiedy wygrał wybory do Eurokoryta, jednak dalsze wysiłki w celu realizacji marzeń wydawały się syzyfową pracą.

Osiągnął europejską sławę dopiero dzięki słynnemu paszportowi dyplomatycznemu, pokazał go niemieckiemu policjantowi, który próbował wlepić mu mandat. Posłowie Prawa i Sprawiedliwości od razu uznali ten patriotyczny gest za urzeczywistnienie sentencji Nie będzie Niemiec pluł nam w twarz a samego Sławomira Nitrasa okrzyknęli bohaterem narodowym.

Od tej pory, każdy policjant wypisujący mandaty na autostradach jest podejrzewany o prezentowanie ukrytej opcji niemieckiej.

[edytuj] Zasługi dla motoryzacji

Sławomir Nitras stanowczo zasługuje na tytuł pioniera europejskiej motoryzacji, gdyż swoim wyczynem wytyczył nowy kierunek dla rozwoju przemysłu samochodowego – od tej pory fabryki prześcigają się w walce o patent na pojazd z kilkoma biegami wstecznymi. Ponadto wiele zakładów przemysłowych produkuje samochody z wbudowanymi siusiajnikami dla podróżujących dzieci.

Nasze strony
Przyjaciele