Słodycze

Ciacha

Polskie ciastka

W sowieckiej Rosji to ty smakujesz słodyczom.

Radziecka inwersja o słodyczach

Ciastko! Karmel! Czekolaaaada!!!

Znana reklama o słodyczach

Mamuś, kup mi Princessęęęę...

Pięcioletnia dziewczynka do mamy o słodyczach

Gdy widze słodyce to kwicee, a łocy mi świco jak znice

Typowy, polski Golec o słodyczach

Łaski bez, sam se zrobię!

Czesio o słodyczach

Słodycze – mieszanina cukrów, dwucukrów, wielocukrów oraz znanych tylko amerykańskim naukowcom konserwantów typu E666, które mają przypominać czekoladę. Spożywane w celu powiększenia narządów siedniczych oraz ogólnego zwiększenia objętości swojego ciała.

Do wydłubywania kawałków słodyczy z zębów najlepsza jest siekierka, tudzież baseball wykałaczki. Wiele z nich zanieczyszcza ręce nieznanymi substancjami.

[edytuj] Paradoks słodyczy

Pawełek wieloryb

Pawełek o smaku tranu

Po co ludzie kupują czekoladki, batoniki, lody[1] itd.? Bo sprawia im to przyjemność. Ale po zjedzeniu tyją, więc jest to cierpieniem. A Papijaktos z Jabolopolis rzekł:
„Nie ma przyjemności w parze z cierpieniem.”
A więc słodycze to istny paradoks.

Kolejnym paradoksem słodyczy jest to, że zostały one wymyślone tylko i wyłącznie w celu zwiększenia popytu na środki odchudzające oraz owoce i warzywa. Po nabraniu pożądanej masy ciała można przy pomocy wyżej wymienionych produktów ją stracić, tylko i wyłącznie po to, by później znów ją odzyskać. Widać więc jak wielce przemyślanym jest mechanizm działania słodyczy. Niektórzy fachowcy twierdzą, że gdyby wprowadzić zakaz ich produkcji światowa gospodarka załamałaby się.

[edytuj] Ciekawostki o słodyczach

Batonik

Skutek nadużywania słodyczy

  • Zawsze [2] jest ich za mało w opakowaniu.
  • MacGyver potrafi zdjąć papierek z Czupa-Czupsów, bez użycia siły.
  • Chuck Norris też.
  • Tak, tak, Oni także.
  • Jeden batonik (np. „Mars”) ma taką siłę, że potrafi zabić kilkunastu cukrzyków.
  • Po zjedzeniu „Pawełka”, możesz się spodziewać wizyty policji. Są ofiary śmiertelne.
  • Po zjedzeniu „Snickersa” (znanego też po ksywą Sznytkers), zwykły śmiertelnik może stać się transformerem.
  • Przeczytaj nazwę batonika „Mars” od tyłu. Pierwsze skojarzenie? No i już wiesz z czego zrobiony jest twój ulubiony słodycz.
  • Słodycze są szczególnie lubiane przez dzieci oraz morderców podczas satanistycznego święta Halloween.
  • Pamiętaj! Nigdy, ale to nigdy nie otwieraj słodyczy przy dzieciach Neo.
  • Zawsze zostanie trochę papieru na krówce, choćbyś nie wiem jak próbował go ściągnąć.
  • Nie jedz za dużo cukierków, bo zostaniesz cukrzykiem, a jak zostaniesz cukrzykiem to już tak dużo jeść nie będziesz mógł.
  • Amerykańscy naukowcy udowodnili, że kiedy ktoś ma urodziny i przynosi słodycze do szkoły ty zawsze dostajesz najgorszy cukierek. Zawsze.

Przypisy

  1. Proszę się nie śmiać! Świntuchy...
  2. Potwierdzone badaniami
Nasze strony
Przyjaciele