FANDOM

Ten artykuł znajdziesz na nowej Nonsensopedii [[pl:SFW|tutaj].

Rule34cens

SFW czy też nie?

SFW (ang. safe for work) – internetowa kategoria estetyczna, a w dodatku jedyna słuszna w pracy, tak jak socrealizm. Jej przeciwieństwem jest NSFW, czego oglądanie może doprowadzić do wypadku przy pracy, dlatego przed zobaczeniem/przeczytaniem danej witryny należy upewnić się , czy jest ona SFW, w przeciwnym razie wylecisz za to co oglądasz, a tak wyleciałbyś tylko za to. że się obijasz zamiast robić. Podobnie nie wypada też przynosić takich materiałów tak samo jak ryb i kapusty.

W praktyce edytuj

O tym, czy do której z tych kategorii przynależy dane dzieło dana treść ocenia autor i robi to nie poprzez policzenie miejsc intymnych występujących tam, czy oceniając ogólny wydźwięk dzieła lecz robi to według własnego widzimisię, co powoduje stosunkowo dużą histerezę. Dodatkowo w każdej pracy istnieją nieco inne obyczaje i analogicznie inne jest prawdopodobieństwo, że ktoś w ogóle zobaczy na co patrzysz, co dodatkowo stawia znak zapytania. Najłatwiejszym sposobem na określeniu tego, czy autor miał racje jest pokazanie tego szefowi. On wie wszystko, niech oceni.

Ciekawostki edytuj

  • Na wypoku zdarzają się obrazki z oboma tagami jednocześnie, oraz obrazki SFW zablokowane przez filtr;
  • Nonsensopedia jest SFW.

Crystal Clear kdm user male To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny socjologii. Jeśli rozumiesz swoją sąsiadkę – rozbuduj go.