Sabbath Bloody Sabbath

Sabbath Bloody Sabbath
Sabbath Bloody Sabbath
Szatan na okładce. Wreszcie!
Wykonawca Czarny Szałas
Wydany 5 grudnia 1973 (w sam raz na Gwiazdkę)
Nagrywany 1973
Gatunek heavy metal
Długość w sam raz
Wytwórnia Zawrót Głowy Records
Producent Murzyni z Szałasu
Następny Album Sabotaż
Poprzedni Album Rozdz. 4
 
Sabbath Bloody Sabbath (1973) – piąty album Black Sabbath, streszczający szczegółowe opisy przeżyć z koncertów zespołu. Podczas komponowania większości piosenek z tego albumu Tony Iommi siedział zamknięty w zamku gdzieś w Anglii, co niewątpliwie wpłynęło na pozytywny wydźwięk tychże utworów.

[edytuj] Lista utworów

  1. Sabbath Bloody Sabbath – krótkie streszczenie pozostałych utworów, którego myśl przewodnia koncentruje się na praniu mózgu, jakie Ozzy Osbourne robił fanom na koncertach.
  2. A National Acrobat – o imigrantach do USA.
  3. Fluff – utwór instrumentalny z solówką Iommiego czyli efekt koczowania po zamkach.
  4. Sabbra Cadabra – piosenka, która ma nad wyraz mroczną muzykę i huraoptymistyczny tekst, który został wymyślony przez Ozzy'ego i średnio pasuje do reszty albumu.
  5. Killing Yourself to Live – piosenka napisana w całości przez Geezera, gdy ten leczył swoje nerki, a jednocześnie przebywał na odwyku. Gwoli ścisłości podobnie jak Bill Ward.
  6. Who Are You?Wielki Brat patrzy, ale maluczcy nie wiedzą nawet kim jest.
  7. Looking for Today – o prowadzącym do zagłady wiecznym pędzie cywilizacyjnym, chociaż mogło chodzić też o Modę na sukces.
  8. Spiral Architect – czyli odkrycie prawdy o Wielkim Arcitekcie i spółce.

[edytuj] Twórcy

Nasze strony
Przyjaciele