Sabotage

Sabotage
Sabotage
Możemy tu podziwiać członków zespołu. Za jakie grzechy???
Wykonawca Czarny Szałas
Wydany lipiec 1975
Nagrywany Londyn 1974-1975
Gatunek heavy metal
Długość w sam raz
Wytwórnia Ci od Królika Bugsa
Producent Mike Butcher i murzyni z Szałasu
Następny Album Techniczna Ekstaza
Poprzedni Album Sabat Krwawy Sabat
 
Sabotage (1975) – piąty album Black Sabbath. Niedługo po nagraniu Sabbath Bloody Sabbath Geezer znalazł na śmietniku syntezatory, które zespół postanowił wprowadzić do użytku. Przez fanów płyta określona jako koniec świata i w ogóle sabotaż. Najdroższy i najdłużej produkowany album w historii Black Sabbath. To, co wyczyniał Tony Iommi podczas jego produkcji, dla innych członków zespołu stało się dowodem na to, że zwariował od nadmiaru narkotyków.

[edytuj] Lista utworów

  1. Hole in the Sky – opowiada o człowieku, który trafił do Nieba, ale pocisk armatni zrobił mu dziurę w chmurach, żeby mógł sobie popatrzeć.
  2. Don't Start (Too Late) – krótkie wprowadzenie do Symptomu.
  3. Symptom of the Universe – tekst jest tak niejasny, że nawet Jan Miodek poddał się przy próbie jego interpretacji. W każdym razie chodzi o Jezusa, który wisi na krzyżu... albo o Prometeusza, który został powieszony na skale i oczekuje na wydziobanie mu wątroby... bądź też o innego idiotę, który dał się zawiesić.
  4. Megalomania – czyli o tym, co Ozzy'iemu w duszy gra.
  5. The Thrill of It All – inklinacja rzeczywistości zahaczająca o nihilizm pozwalająca na egzogenezę rytu północnego czyli Geezer znowu dorwał się do długopisu.
  6. Supertzar – super car, czyli o Piotrze Wielkim słów kilka w trosce o edukację fanów w Ameryce, żeby wiedzieli, że w Rosji to nie tylko białe niedźwiedzie na ulicach.
  7. Am I Going Insane (Radio) – prawdziwy emo song o tym, że nikt nie rozumie Ozzy'iego będący keyboardowym wprowadzeniem do The Writ. Człon Radio służy tylko i wyłącznie zmyleniu przeciwnika, gdyż nie istnieje inna wersja tego utworu.
  8. The Writ/Blow on a Jug – piosenka stawiająca pytania natury egzystencjalnej i refleksja nad dotychczasową twórczością, metalem i Szatanem. Blow on a Jug stanowi outro dla całego albumu.

[edytuj] Twórcy

Nasze strony
Przyjaciele