Saddam Husajn

Ujednoznacznienie Ten artykuł dotyczy polskiego sekretarza KC PZPR. Zobacz też hasła o innych osobach o tym imieniu.
Husajn.jpg

Saddam pozuje do zdjęcia

Satan saddam.jpg

Saddam ze swym kochasiem

Saddam Hussein schwytany00:14

Saddam Hussein schwytany

Schwytany Saddam Husajn

We want him!

George W. Bush o Saddamie Hussajnie (trochę wcześniej)

We got him!

George W. Bush o Saddamie Hussajnie (trochę później)

Saddam Husajn (ur. 28 kwietnia w Al-Audży 1937, zm. 30 grudnia 2006 w Bagdadzie) – Irakijczyk, który zabił dużo ludzi podczas swoich rządów. Potem Amerykanie zabili jeszcze więcej jego żołnierzy, a jeszcze potem przestał rządzić. Teraz nie żyje, bo został skazany na śmierć. Miał brodę i dwóch synów, którzy nie żyją, bo zginęli na wojnie z Ameryką. Jeden z nich lubił grać w piłkę. Nawet wtedy, gdy zaczęła się wojna.

Gdy pierwsze bomby spadły na Irak, schował się do jakiejś ziemianki i tam siedział jakiś czas, grając w karty ze szczurami, w pokera albo w wojnę. Czasami też grał w szachy, ale to rzadko. Nie lubił tej gry, gdyż szczury zawsze go ogrywały. Przyszedł dzień, gdy pewien żołnierz Busha poszedł się wysikać i spotkał Saddama. We własnej osobie. Był głodny i miał tłuste włosy. Żołnierz zawiózł go do lekarza, który spojrzał Saddamowi w buzię, za co później dostał złoty medal.

[edytuj] Reakcje po śmierci Saddama

  • Żal
  • Smutek
  • Radość
  • Gniew
  • Lenistwo
  • Spadek zdolności psycho-fizycznych u rowerzystów
  • Popsucie się zderzacza hadronów
Nasze strony
Przyjaciele