Samuel Pereira

Samuel Pereira (ur. 1988) – polski dziennikarz, publicysta, najsłynniejszy komentator debat politycznych. Wiceszef publicystyki TVP Info, redaktor Frondy, idol wśród prawdziwych Polaków, którzy nie wypominają mu współpracy z systemem komunistycznym i niemieckiego nazwiska. Potomek reprezentujący największe dokonania portugalskiego bohatera narodowego, jakim jest António de Oliveira Salazar. Okrzyknięty pierwszym prawicowym hipsterem w dziejach IV RP.

Samuel jest nazywany drugim Kurskim – nie dlatego, że lewicowe media oskarżają go o manipulację, ale dlatego, że także ma brata pracującego dla żydowsko-platformerskich mediów. Jedynie co różni Pereiry i Kurskiego to to, że brat Samuela wyleciał z hukiem w 2016 roku z TVP, a brat Kurskiego jeszcze pracuje w Wyborczej.

Pereira pojawia się często na Twitterze – tam szczegółowo relacjonuje debaty polityczne. To on miał zaszczyt poinformować, że Marine Le Pen ma 44,25% poparcie wśród Francuzów, podczas gdy lewak Emmanuel Macron otrzymał 38,23% głosów. Na skutek lewackiego spisku sztabu Macrona, polska piąta kolumna wprowadziła Pereirę w błąd, mówiąc, że myli poparcie z liczbą minut, którą wykorzystali politycy podczas debaty. Samuel to mądry człowiek, ale i młody – a jak wiadomo, młodzi popełniają błędy…

W sierpniu 2017 roku złamał sobie nogę. Podobno oglądalność TVP Info spadła mu na stopę.

Noia 64 apps knode To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny mediów i prasy. Jeśli podoba ci się Monika Olejnik – rozbuduj go.

Nasze strony
Przyjaciele