FANDOM

Devil-goat
Ten artykuł powstał przy współudziale Szatanaaa!
Jeżeli chcesz go rozbudować – pamiętaj kto po nim wcześniej stąpał!
SatanGiertych

Jeden z wyznawców religii

Tusksatanista

Inny przykład

Szatan jest najlepszym przyjacielem, jakiego kiedykolwiek Kościół posiadał, ponieważ przez wszystkie te lata dawał mu zajęcie.

Biblia Szatana

Satanizm, zwany też szatanizmem – ciągle szerząca się religia, której wyznawcy czczą Szatana i składają mu ofiary ze zwierząt, ludzi i wina. Z założenia wyznawcami są metalowcy, goci i anarchiści.

Podręcznikowy satanista lubi mhrok, zuo, zimno, magię, ciszę i muzykę metalową, której to zna wszystkie rodzaje. Oprócz tego nie pogardzi czarnymi kotami, jabolami, odwróconymi krzyżami oraz pentagramami ozdobionymi w koźle łby. Każdy kojarzony jest z czernią, diabłem i liczbą 666.

Ulubionym zajęciem każdego wyznawcy tego, bądź co bądź dość oryginalnego wierzenia, jest chodzenie na czarną mszę na zasadzie: im bardziej czarna jest msza, tym jest lepsza. Podczas takich obrzędów można zaobserwować mnóstwo krwi z mnóstwa istot.

6 przykazań satanisty edytuj

Po pierwsze:
Koty jeść będziesz. Kochać chiński kisiel i ciastka.
Po drugie:
Czarny wielbić, prać w perwollu i przed vaniszem przestrzegać.
Po trzecie:
Wszystkich nawracających palić będziesz, miejsce ich zajmować i swą władzę wprowadzać.
Po czwarte:
Na czarne msze z oddaniem chadzać, plując przeto z przestrogą w każdy większy krzak, bo księża też chodzą na czarno.
Po piąte:
Jedynie prawdę w muzyce przedstawiać będziesz. Jeśli nie jesteś organistą, dla potomnych wynosić ze sklepu AGD pokrywki winieneś.
Po sześćset sześćdziesiąte szóste:
Tam, gdzie jedna 6 stanie, trzy widzieć będziesz.

Zobacz też edytuj