Serart

Ujednoznacznienie Ten artykuł dotyczy zespołu. Zobacz też Serart (album).
Serart.jpg

Serj Tankian na okładce jedynej jak dotąd płyty grupy

To się kupy dupy nie trzyma!

Ferdynand Kiepski o łączeniu stylów przez Serart

Serart – egzotycznie folkowy zespół amerykańsko-ormiański, który nigdy nie stał się sławny. Wydał jedną płytę, oryginalnie nazwaną Serart. Nie sprzedała się prawie wcale, co nie zmartwiło muzyków, którzy nadal pozostali tró.

W skład grupy wchodzą Serj Tankian, twórca projektu, a zarazem wokalista System of a Down i Arto Tuncboyaciyan.

[edytuj] Gatunek muzyczny

Do dziś wszyscy zastanawiają się jak nazwać coś, co jest bogate w nasycone elektroniką instrumenty z wszystkich kontynentów wplecione w gitary, perkusję, fortepian, grzechotki, sample, flet, garnki i misy, a nawet krzyki afrykańskich tubylców. Ostatecznie ludzie mówią o tym folk, lub alternatywna alternatywa. Wbrew pozorom obecność w zespole Serja Tankiana nie przynosi niczego metalowego. I zonk.

[edytuj] Piosenki

Piosenki zespołu to zazwyczaj krótkie, a zarazem mieszające wszelkie kulturowe korzenie ballady. Wykonywane są w wielu językach, czasem angielskim, choć zazwyczaj ormiańskim, tureckim, suahili, oromo, fulani, afrikaans, xhosa, C++, sotho, czy amharic. Kompilacja wszystkich języków tworzy przezabawne dla ucha Polaka cytaty, jak chociażby Yeti, ma Nina, Nina ma... czy Gie-Gie Satana.

[edytuj] Zobacz też

Nasze strony
Przyjaciele