Silencer

Devil-goat
Ten artykuł powstał przy współudziale Szatanaaa!
Jeżeli chcesz go rozbudować – pamiętaj kto po nim wcześniej stąpał!
Depressive

Natti czerpiący właśnie radość z życia

Silencerkvltowy zespół depressive black metalowy pochodzący o dziwo z najbardziej pedalskiego zakątka Skandynawii. Trafia on w głównie w gusta osób, którym znudziło się życie wśród plebsu i nieświadome zagrożenia postanowiły zasmakować nieco szaleństwa. A szaleństwa tu ci dostatek, wystarczy dla każdego i jeszcze zostanie.

[edytuj] Skład

Do czasu tragicznego rozpadu, zespół składał się z następujących muzyków.

  • Nattramn (Grishjärta) – odtworzenie procesu zarzynania świni za pomocą przepony i strun głosowych. Autor tekstów promujących idee tolerancji religijnej i rasowej, nieograniczoną wolność jednostki, a także czerpania radości z życia oraz samodoskonalenia. Amator siekier oraz kolarstwa szosowego. Nie lubi dzieci. Nie należy również do ludzkiej rasy, choć nigdy nie chciał powiedzieć z jakiej planety do nas przyleciał. Nic o nim nie wiadomo, a jedyne informacje jakie o nim krążą narodziły się w głowach internautów na przestrzeni lat.
  • Leere – gitarzysta, basista oraz kompozytor. W zasadzie, to zrobił dla zespołu najwięcej, ale nikt o nim i tak nie pamięta, jak zawsze.
  • Steve Wolz – napCenzura2ie w gary aż do połamania rąk. Muzyk sesyjny. Po wydaniu Death-Pierce me nadal podróżował od zespołu do zespołu, ale nikt nie wpadł na pomysł, żeby zapytać go osobiście o informacje na temat owianego mhroczną tajemnicą Nattramna.

[edytuj] Kvlt kvrwa

Nattramn wraz ze swoim umysłem są niekwestionowanymi ikonami w całej historii depressive black metalu. Ponieważ nie sympatyzował tandecie, a wszystko co robił musiało być genialne, ciął się i kaleczył podczas nagrań wokalu, aby jego krzyki i cały śpiew brzmiał bardzo realnie, a przy okazji stały się rzeczywiście adekwatne do treści bólu oraz nienawiści do świata, siebie, i tym podobnych zagadnień, które mu wadziły.

[edytuj] Reakcje

Po nagraniu albumu, trafił on do wszystkich znamienitych osobistości jak król Szwecji oraz burmistrz Vaxjo. Uznali oni, że album jest pieruńsko szatański i obłąkany, a jego autor powinien natychmiastowo zostać wydalony ze społeczeństwa. Silencer rozpadł się więc po zamknięciu Nattramna w zakładzie psychiatrycznym, gdzie zresztą powinien zostać. Tam poznał swoje nowe hobby – zabijanie małych dziewczynek. Uciekł i od razu wdrożył swoje plany w życie. Zaatakował toporem dwie z nich, jednak nie potrafił najwidoczniej dobrze tego zrobić, ponieważ obie uciekły. Sam wsiadł na rower, by zwiać policji, a gdy ci go złapali, prosił ich o śmierć. Źli policjanci nie wykonali jego prośby i odesłali go tam, skąd spierdolił.

[edytuj] Powrót

Nattramn trafił znów do psychiatryka, gdzie skutecznie oduczono go podobnych zachowań. W ramach rekonwalescencji pozwolono mu tworzyć kolejny projekt – Diagnose: Lebensgefahr. Tam mógł wstawiać schizofreniczne szepty, odgłosy szpitalnych urządzeń i odniesienia do holocaustu. Znów był true, awangardowy i underground. Jest to oficjalna wersja, którą znaleźć można wszędzie w internecie.

Uwaga!
Warning / Achtung / Attention / Attenzione / Advertencia / Pozor / Atenção / Внимание / Увага / Προσοχή / Figyelem / Advarsel / Įspėjimas / გაფრთხილება / Զգուշացում / 危ない / 警告 / 注目 / 경고 / אזהרה / चेतावनी / คำเตือน / تحذير !
W dalszej części artykułu znajdują się tajne informacje.
Kontynuowanie czytania może poskutkować odwiedzinami smutnych panów w garniturach.
Miej się na baczności, jeszcze nie jest za późno i zawsze możesz pominąć tę sekcję.
Wielki Brat Patrzy

[edytuj] Prawda

Diagnose+Lebensgefahr+lifetime

Natti gotujący rosołek na niedzielę

W rzeczywistości, około 20 letni facet, który miał traumatyczne dzieciństwo oraz trudną młodość, a do tego nie umiał grać na gitarze zakolegował się z byłym gitarzystą Shining, aby ten mu pomógł w zrealizowaniu jego chorych wizji zemsty i zagłady. Nagrali demko, które spodobało się lokalnym, black metalowym socjopatom z wtykami, którzy dali im możliwość nagrania pełnego albumu. Nattramn wieczorkami, w przerwie między nauką i pracą układał sobie kawałki w FL Studio, a gotowe projekty podawał kolegom. Po zebraniu wkładu kolegów, do nagranego materiału dograł swoje obrobione cyfrowo[1] piski, przebrał się za kalekę i cyknął sobie dość nietypową słit focię, którą skontrastował i przyciemnił w jakimś programie graficznym – oczywiście pirackim, na znak buntu przeciw społeczeństwu. Całość trafiła do internetu oraz lokalnych sklepów dla mrocznych nastolatków.

[edytuj] Marketing

Aby efekt jego mozolnej pracy oraz apel do społeczeństwa nie przeszły bez echa, Nattramn postanowił otoczyć album mroczną jak dupa Pigmeja historią. W tym celu znalazł w internecie pasującą jak ulał historyjkę z dowolnego zakątka Szwecji przypisując młodemu amatorowi siekier, któremu udało się uciec z kukułczego gniazda, zarąbać komuś narzędzia z szopy i niczym Wiking rzucić się z rykiem na bawiące się w piaskownicy dziewczynki autorstwo własnej płyty. Zabieg ten okazał się genialnym posunięciem, ponieważ kto by chciał słuchać pisków dwudziestoletniego Szweda z kompleksami… Wariat, przebiegły geniusz i niedoszły morderca o wiele bardziej pasowały do atmosfery albumu. Nikt tego nie weryfikował, każdy to kopiował, każdy w to uwierzył, a Nattramn z cienia, poprzez Diagnose: Lebensgefahr oraz Humani Animali Liberati może kontrolować światopogląd tysięcy młodych biorobotów na całym świecie.

[edytuj] Podsumowanie

Jeżeli kiedykolwiek masturbowałeś się do geniuszu tego nadludzkiego tworu płynnego i płonącego szaleństwa pod flagą Våstegård, to jebnij się czymś twardym w łeb, bo właśnie zostałeś wyrolowany.

Przypisy

  1. Bo skąd niby wziąłby się tam pogłos?
Nasze strony
Przyjaciele