FANDOM

Devil-goat
Ten artykuł powstał przy współudziale Szatanaaa!
Jeżeli chcesz go rozbudować – pamiętaj kto po nim wcześniej stąpał!
Depressive

Natti czerpiący właśnie radość z życia

Silencerkvltowy zespół depressive black metalowy pochodzący o dziwo z najbardziej pedalskiego zakątka Skandynawii. Trafia on w głównie w gusta osób, którym znudziło się życie wśród plebsu i nieświadome zagrożenia postanowiły zasmakować nieco szaleństwa. A szaleństwa tu ci dostatek, wystarczy dla każdego i jeszcze zostanie.

Skład

Do czasu tragicznego rozpadu, zespół składał się z następujących muzyków.

  • Nattramn (Grishjärta) – odtworzenie procesu zarzynania świni za pomocą przepony i strun głosowych. Autor tekstów promujących idee tolerancji religijnej i rasowej, nieograniczoną wolność jednostki, a także czerpania radości z życia oraz samodoskonalenia. Amator siekier oraz kolarstwa szosowego. Nie lubi dzieci. Nie należy również do ludzkiej rasy, choć nigdy nie chciał powiedzieć z jakiej planety do nas przyleciał. Nic o nim nie wiadomo, a jedyne informacje jakie o nim krążą narodziły się w głowach internautów na przestrzeni lat.
  • Leere – gitarzysta, basista oraz kompozytor. W zasadzie, to zrobił dla zespołu najwięcej, ale nikt o nim i tak nie pamięta, jak zawsze.
  • Steve Wolz – napCenzura2ie w gary aż do połamania rąk. Muzyk sesyjny. Po wydaniu Death-Pierce me nadal podróżował od zespołu do zespołu, ale nikt nie wpadł na pomysł, żeby zapytać go osobiście o informacje na temat owianego mhroczną tajemnicą Nattramna.

Kvlt kvrwa

Nattramn wraz ze swoim umysłem są niekwestionowanymi ikonami w całej historii depressive black metalu. Ponieważ nie sympatyzował tandecie, a wszystko co robił musiało być genialne, ciął się i kaleczył podczas nagrań wokalu, aby jego krzyki i cały śpiew brzmiał bardzo realnie, a przy okazji stały się rzeczywiście adekwatne do treści bólu oraz nienawiści do świata, siebie, i tym podobnych zagadnień, które mu wadziły.

Reakcje

Po nagraniu albumu, trafił on do wszystkich znamienitych osobistości jak król Szwecji oraz burmistrz Vaxjo. Uznali oni, że album jest pieruńsko szatański i obłąkany, a jego autor powinien natychmiastowo zostać wydalony ze społeczeństwa. Silencer rozpadł się więc po zamknięciu Nattramna w zakładzie psychiatrycznym, gdzie zresztą powinien zostać. Tam poznał swoje nowe hobby – zabijanie małych dziewczynek. Uciekł i od razu wdrożył swoje plany w życie. Zaatakował toporem dwie z nich, jednak nie potrafił najwidoczniej dobrze tego zrobić, ponieważ obie uciekły. Sam wsiadł na rower, by zwiać policji, a gdy ci go złapali, prosił ich o śmierć. Źli policjanci nie wykonali jego prośby i odesłali go tam, skąd spierdolił.

Powrót

Nattramn trafił znów do psychiatryka, gdzie skutecznie oduczono go podobnych zachowań. W ramach rekonwalescencji pozwolono mu tworzyć kolejny projekt – Diagnose: Lebensgefahr. Tam mógł wstawiać schizofreniczne szepty, odgłosy szpitalnych urządzeń i odniesienia do holocaustu. Znów był true, awangardowy i underground. Jest to oficjalna wersja, którą znaleźć można wszędzie w internecie.

Uwaga!
Warning / Achtung / Attention / Attenzione / Advertencia / Pozor / Atenção / Внимание / Увага / Προσοχή / Figyelem / Advarsel / Įspėjimas / Waarschuwing / გაფრთხილება / Զգուշացում / 危ない / 警告 / 注目 / 경고 / אזהרה / चेतावनी / คำเตือน / تحذير !
W dalszej części artykułu znajdują się tajne informacje.
Kontynuowanie czytania może poskutkować odwiedzinami smutnych panów w garniturach.
Miej się na baczności, jeszcze nie jest za późno i zawsze możesz pominąć tę sekcję.
Wielki Brat Patrzy

Prawda

Diagnose+Lebensgefahr+lifetime

Natti gotujący rosołek na niedzielę

W rzeczywistości, około 20 letni facet, który miał traumatyczne dzieciństwo oraz trudną młodość, a do tego nie umiał grać na gitarze zakolegował się z byłym gitarzystą Shining, aby ten mu pomógł w zrealizowaniu jego chorych wizji zemsty i zagłady. Nagrali demko, które spodobało się lokalnym, black metalowym socjopatom z wtykami, którzy dali im możliwość nagrania pełnego albumu. Nattramn wieczorkami, w przerwie między nauką i pracą układał sobie kawałki w FL Studio, a gotowe projekty podawał kolegom. Po zebraniu wkładu kolegów, do nagranego materiału dograł swoje obrobione cyfrowo[1] piski, przebrał się za kalekę i cyknął sobie dość nietypową słit focię, którą skontrastował i przyciemnił w jakimś programie graficznym – oczywiście pirackim, na znak buntu przeciw społeczeństwu. Całość trafiła do internetu oraz lokalnych sklepów dla mrocznych nastolatków.

Marketing

Aby efekt jego mozolnej pracy oraz apel do społeczeństwa nie przeszły bez echa, Nattramn postanowił otoczyć album mroczną jak dupa Pigmeja historią. W tym celu znalazł w internecie pasującą jak ulał historyjkę z dowolnego zakątka Szwecji przypisując młodemu amatorowi siekier, któremu udało się uciec z kukułczego gniazda, zarąbać komuś narzędzia z szopy i niczym Wiking rzucić się z rykiem na bawiące się w piaskownicy dziewczynki autorstwo własnej płyty. Zabieg ten okazał się genialnym posunięciem, ponieważ kto by chciał słuchać pisków dwudziestoletniego Szweda z kompleksami… Wariat, przebiegły geniusz i niedoszły morderca o wiele bardziej pasowały do atmosfery albumu. Nikt tego nie weryfikował, każdy to kopiował, każdy w to uwierzył, a Nattramn z cienia, poprzez Diagnose: Lebensgefahr oraz Humani Animali Liberati może kontrolować światopogląd tysięcy młodych biorobotów na całym świecie.

Podsumowanie

Jeżeli kiedykolwiek masturbowałeś się do geniuszu tego nadludzkiego tworu płynnego i płonącego szaleństwa pod flagą Våstegård, to jebnij się czymś twardym w łeb, bo właśnie zostałeś wyrolowany.

Przypisy

  1. Bo skąd niby wziąłby się tam pogłos?