Simpsonowie

Simspons Spot00:30

Simspons Spot

Spędzić czas z dala od rodziny: Bezcenne

A1

Homer Simpson prezentujący suknię z kolekcji jesiennej

Simpsonowie (ang. The Simpsons) – amerykański serial komediowy. Nadają go codziennie o siedemnastej, zakłócane przez zespół South Park i Family Guy. Serial jest oskarżany o promowanie homoseksualizmu jako, że pączki często są różowe.

[edytuj] Bohaterowie

  • Homer J. Simpson – główna postać i miłośnik pączków. Jest jedyną osobą na świecie, która jest winna pączek sama sobie. Homer jest ciężko pracującym inspektorem bezpieczeństwa w miejscowej elektrowni atomowej, który nie zawaha się przed regeneracją sił, aby lepiej pracować. Poza tym, zajmuje się oglądaniem telewizji, piciem piwa, jedzeniem pączków oraz życzeniem śmierci swojemu sąsiadowi, Nedowi Flandersowi.
  • Marge Simpson – żona ciężko pracującego inspektora bezpieczeństwa. Moralizatorsko nastawiona do życia, znana jest z twierdzenia „Bart dziś pije krew, jutro jeszcze zacznie palić!”. Nienawidzi i kocha jednocześnie swojego męża, ale nie zawaha się przed rzuceniem w niego butelką albo czymkolwiek, co jest w pobliżu.
  • Bart Simpson – syn Homera, intrygant z pseudonimem El Barto. Jego pierwszym powiedzeniem było „Ay Carumba!”, lecz teraz częściej używa stwierdzenia „Ja tego nie zrobiłem”. Chociaż został złapany na odpiłowywaniu głowy pomnikowi założyciela miasta Jebediah Springfield, jest honorowym „teenage troublemakerem” a zarazem członkiem miasta Springfield.
  • Lisa Simpson – córka Homera i Marge, walnięta na punkcie ekologii, lata całymi dniami po Springfield, dzwoniąc do drzwi, mówiąc, że trzeba zakręcić kran, gdy spotkała gościa o podobnych upodobaniach dostała orgazmu. Ona ma w zwyczaju puszczanie śmierdzących bąków, jednak w serialu się o tym nie mówi, bo to nieetyczne. Jedynie pojawiają się pewne podteksty i to w kilku odcinkach.
  • Maggie Simpson – córka Homera i Marge, niemowlę, uzależniona od smoczka, uratowała życie Homera zabijając mafiozów, umie jeździć na psie, uprawiała szermierkę, nigdy nic nie mówi i nie starzeje się. Po wypiciu kawy potrafi chodzić po ścianach i suficie. W jednym dwu częściowych odcinków okazała się osobą, która prawie zabiła pana Burns za to, że ukradł jej lizaka.
  • Montomgery Burns – najbogatszy, najstarszy oraz najbardziej wpływowy mieszkaniec Springfield. Jest znany z tego, że nie zna imienia Homera Simpsona, mimo, iż ten pomagał mu przy tym, jak podrywał dziewczynę Snake'a. Nie ma własnego syna, z powodu bogactwa oraz leniwej spermy. Spał z tysiącem kobiet, w tym z zaledwie jedną, zanim został multimilionerem. Kręci z niejakim Waylonem Smithersem.
  • Waylon Smithers – asystent Pana Burnsa. W pierwszej serii miał zmiennokształtne moce – zmieniał się w murzyna. Gej. Nadal go nie lubisz, czy jeszcze potrzebujesz kilku argumentów?
  • Herschel Krustofsky – „prześmieszny” klaun. Żyd i zmęczony życiem degenerat. Słynie ze swojego show, na którym puszcza edukacyjny serial Itchy and Scratchy, który jest protoplastą Happy Tree Friends.
  • Abraham Simpson – inaczej leśny dziadek. Weteran III wojny światowej. Wkurza Homera.
  • Gruby Tony – szef mafii w Springfield. Pojawia się gościnnie, ponieważ dużo kosztuje wynajęcie aktora.
  • Seymour Skinner – syn swojej szkoły oraz dyrektor swojej matki. Jest prawiczkiem i oszustem, który udaje Skinner'a lecz gdy przyjechał prawdziwy Skinner, mieszkańcy woleli oszusta. Mieszka z mamusią i jest od niej całkowicie zależny, mimo, iż jest po 50.
  • Comik Book Guy – fan komiksów. Uwielbia Batmana, Supermena, Batmana oraz Supermana, a także Losux. Prowadzi własny sklep, w którym skupuje używany papier toaletowy. Najcięższy obywatel miasta.
  • Otto – fan metalu i ostrej muzyki a'la Spice Girls. Swojski (po)ziomek. Jest jedynym kierowcą w mieście, mimo iż nie ma prawa jazdy.
  • Nelson Muntz – jego pierwsze słowo to „Ha-ha!”. Nawyk mówienia tego pozostał mu do końca życia. Jest przyjacielem lub wrogiem Barta Simpsona, ale to akurat zależy od humoru scenarzysty.
  • Milhouse vanHouten – O! Holender! Albo Duńczyk... 99% Polaków nie zauważy różnicy, Amerykanów też[1] Nie jest spokrewniony z Benhakkerem ani van Buytenem.
  • Ned Flanders – religijny sąsiad rodziny Simpsonów. Miał żonę Moude, lecz zginęła przez przypadek w 11. serii. Jest lubiany przez swojego sąsiada, Homera.Kiedyś poślubił po pijaku barmankę w Las Vegas. Po śmierci żony zaczął sypiać z pastorem.
  • Helen Lovejoy – plotkara, żona księdza. Plotkara. Największa plotkara w mieście. Czy wspominałem, że jest plotkarą?
  • Edna Krabapple – jej nazwisko to kryptoreklama producenta iPhone'a. Uwielbia Barta Simpsona.
  • Burmistrz Quimby – zgwałcił prostytutkę. Praworządny burmistrz porządnego miasteczka.
  • Moe Szyszlak – właściciel baru. Ma spore poczucie humoru, zawsze śmieje z żartów telefonicznych Barta. Jego bar słynie z najmniejszej na świecie największej plazmy.
  • Barney Grumble – stały klient Tawerny Moe'go. Miły i kulturalny mężczyzna z wielkimi aspiracjami życiowymi.
  • Chef Wiggum – policjant. Wraz z Stevem i Lou pilnują porządku w każdym Krusty Burgerze w mieście.
  • Ralph Wiggum – syn polismena. Chodził kiedyś z Lisą. Najinteligentniejszy dzieciak w mieście. Kandydował na prezydenta.
  • Willie – szkot z twardym akcentem. Jest woźnym w szkole.
  • Apu – właściciel małego sklepu w Springfield. Jest imigrantem z Indii.

Przypisy

  1. Rodzice Duńczycy-rodzeństwo, ma spoko wujka Holendra
Nasze strony