Singel

Singiel kurwa.

Noob o singlu, a nie o singielu

Singel – nagranie muzyczne poświęcone jednemu kawałkowi, który okazał się jednym z lepszych na zawierającym go albumie tudzież menadżer stwierdził, że bardziej zatrząśnie opinią publiczną i przyniesie najwięcej hajsu. Zazwyczaj wydawany jest na płycie, która posiada oddzielną okładkę oraz dystrybucję. Dla psychofanów single są materialnym utrudnieniem w skompletowaniu pełnej dyskografii ukochanego zespołu, jednakże oni sami traktują to jako wyzwanie i wbijają sobie siekiery w plecy w kolejkach po rzucone na półkę nowości.

[edytuj] Przeznaczenie

Single wydaje się po to, aby odciąć kupony od nagranego materiału. Dzięki singlom DJe w radiostacjach mają o wiele łatwiejszą pracę, ponieważ wystarczy, że zapodadzą w ciemno jakiś kawałek, który wg wytwórni nadaje się do ludzi. Single wypełniają również sklepowe półki, aby Empiki wyglądały na bogatsze w treść, podczas gdy jej tam praktycznie nie ma. W ostateczności, singel można sobie upolować i sprzedać go kilka razy drożej za parę lat, kiedy będzie już praktycznie niedostępny. Należy uważać jednak na trendy, ponieważ wylądować można z bezwartościowymi i siarskimi krążkami, na które nikt nawet nie chce patrzeć.

[edytuj] Zawartość

Nie odnotowano jeszcze przypadku, żeby na singlu nie znaleziono utworu o tej samej nazwie. Jeżeli posiadasz zespół i właśnie to czytasz – masz okazję trafić do historii jako pierwsza osoba, która wydała singel bez tytułowego utworu. Jeżeli go nie posiadasz, co jest o wiele bardziej prawdopodobne, to dalej czytaj artykuły na Nonsensopedii – nic lepszego ci w życiu nie pozostało. Niektóre single są bardzo rozbudowanymi wydawnictwami i zawierają tylko jeden, tytułowy utwór, pozostając oczywiście w tej samej cenie co inne. Oprócz wyżej wspomnianego utworu, na singlu czasami znaleźć też można liczne remixy, alternatywne wersje, b-side'y czy też inne utwory z albumu, które trafiły tam z bliżej nieznanych przyczyn.

Nasze strony
Przyjaciele