Skillet

Disambug Ten artykuł dotyczy zespołu muzycznego. Zobacz też patelnia.

Skillet (ang. patelnia) – amerykański zespół rockowy założony w 1996 roku przez pozera o imieniu John Cooper, któremu wydawało się, że jest Jezusem Chrystusem (również J.C.), o czym wmawia 17 lat w swoich piosenkach. Znani z tego, że ciągle zmieniają gitarzystów i wytwórnie płytowe.

[edytuj] Znane utwory

  • Hey you, I Love your Soul – w tłumaczeniu na język polski ChCenzura1ju, kocham twoją duszę.
  • Invincible – niezwyciężony.
  • Savior – Johny kolejny raz udaje Jezusa, jednocześnie robiąc Mu siarę.
  • Collide – bardzo ambitny utwór o wypadku drogowym.
  • Comatose – tym razem zamiast robić za Jezusa, Dżony śpiewa o marihuanie i o tym, że bez jej przedawkowania nie może się obudzić. Utwór jest tak nudny, że można faktycznie zapaść w śpiączkę.
  • Whispers in the Dark – najsłynniejszy utwór Skilletów, znany głównie z tego, że na koncertach brzmi jak dławienie się kłakiem połączone z idiotycznymi gitarowymi riffami.
  • Rebirthing – zmartwychwstanie.
  • Awake & Alive – tym razem do klasycznego darcia ryja dodano wycie Jen Ledger. O dziwo zostało to dobrze przyjęte (przez fanów, oczywiście).
  • Monster – kolejne pseudometalowe dzieło zespołu. Opiewa ona bestię, która wedle tekstu jest brzydka. Poza tym wokalista wskutek nieustannych ćwiczeń growlu stał się potworem. Pieśń lubiana przez 15-letnich kindermetali, którzy uważają ją za prawdziwy kawał heavy metalu (chociaż według nich zespół i tak skończył się na Kill 'Em All).
  • Hero – jeszcze jedne pseudometalowe dzieło.
  • Circus for a Psycho – podrobiony kawałek Thunderstruck zespołu AC/DC.

[edytuj] Obecni członkowie

  • John Cooper od 1996) – darcie ryja, basia, robienie głupich min. Jest jednym z niewielu członków grupy, który przetrwał w niej ponad 6 lat. Uzależniony od podróbki coli o nazwie Dr. Pepper.
  • Korey Cooper (od 1999) – żona Dżoniego, żeńska wersja Coriego. Zajmuje się szarpaniem strun, cięciem się żyletką i robieniem głupich min.
  • Jen Ledger (od 2008) – bycie jedyną blondynką w zespole znudziło się jej, więc dla odmiany przefarbowała sobie włosy na kolor włosków Wiśniewskiego. Jej zajęcia to robienie głupich min, nawalanie w talerze, jęki, piszczenie, oraz wycie. Według fałszywych źródeł tylko perkusja i śpiew.
  • Seth Morrison (od 2011) – gitarzysta. Póki co, jak jedyny członek zespołu nie robi głupich min (przynajmniej nie publicznie).

[edytuj] Byli członkowie

OMG, dużo tego!

Crystal Clear app Volume Manager Autor tej sekcji wpisał tu raptem parę słów. Jeżeli denerwuje Cię takie postępowanie – rozwiń ją.

[edytuj] Fani

Fani zespołu nazywani są Panheads (patelniogłowi). Bardzo lubią perkusistkę. Ponadto na serwisach pokroju YouTube głoszą swoje porąbane teorie, że muzyka patelni jest lepsza od seksu, a antyfani nie znają się na muzyce i są zwykłymi satanistami.

Nasze strony
Przyjaciele