Skipper

Uwaga!
Warning / Achtung / Attention / Attenzione / Advertencia / Pozor / Atenção / Внимание / Увага / Προσοχή / Figyelem / Advarsel / Įspėjimas / გაფრთხილება / Զգուշացում / 危ない / 警告 / 注目 / 경고 / אזהרה / चेतावनी / คำเตือน / تحذير !
W dalszej części artykułu znajdują się tajne informacje.
Kontynuowanie czytania może poskutkować odwiedzinami smutnych panów w garniturach.
Miej się na baczności, jeszcze nie jest za późno i zawsze możesz pominąć tę sekcję.
Wielki Brat Patrzy
Skipper

Zaraz... Gdzie się podział Ogoniasty?

Bo przecież jest ssakiem, a to są tłumoki!

Wyjaśnienie przez Skippera istnienia Dzieci Neostrady

Lodzio miodzio, panowie, lodzio miodzio.

Skipper wie, co robić w wolnym czasie

A najlepsze jest to, że żaden Dzień Króla Juliana NIE ISTNIEJE!!!

Skipper od zawsze słynie jako heretyk

Czy jakaś osoba, której nazwisko nie kończy się na "-owalski", ma jakiś pomysł?

Skipper zmęczony sugestiami Kowalskiego

Skipper (wg Wujka Google i IVONY Szyper), znany też jako Szef, Kapitan[1], Dowódca – założyciel i lider jednostki Pingwinów Madagaskarskich.

[edytuj] Życiorys

Skipper przyszedł na świat prawdopodobnie w 1957 w tajnym laboratorium nr 51 na terenie USA, po roku zbiegł stamtąd (rodzinę wykończyli mu amerykańscy naukowcy). Wielokrotnie podróżował po świecie[2]. W 1965 zesłany na 25 lat do łagru za wykradanie planów satelitów szpiegowskich z KC KPZR i rysunków technicznych rakiet z biura Korolowa, zbiegł po 15 latach do Gwatemali, gdzie poznał Kowalskiego. W 2003 zwerbował do jednostki niejakiego Rico, a w drodze do NY odbił z Warszawy pisklaka, znanego bardziej jako Szeregowy. Wszystkie cztery ptaki umieszczono w zoo w Central Parku, gdzie bez wiedzy człowieków urządziły sobie tajną bazę.

W 2005 roku Skipper postanowił przebić się z Manhattanu na Antarktydę. Cały plan by wypalił, gdyby nie to, że jakiś durny barwny inaczej osobnik też postanowił wyruszyć w dzicz. Cały oddział został zapakowany do jednej skrzyni i załadowany na statek towarowy , a następnie wysłany do Kenii. Jednak dzięki umiejętnościom Rico Skipper przejął kontrolę nad statkiem, zmieniając kurs na Biegun Południowy. Antarktyda jednak srodze zawiodła Skippera i cały oddział. Widząc bezmiar śnieżnego pustkowia Kowalski ułożył swój słynny poemat pt. Biało dość. Pingwiny natychmiast zabrały się z tego zakuprza. 3 dni później na resztkach paliwa dotarły do Madagaskaru.

3 lata później wraz z oddziałem, bandą czworga, Ogoniastym oraz Maurice'em Skipper odleciał w kierunku Nowego Jorku, jednak rozbił maszynę[3] gdzieś w Tanzanii[4]. Banda wraz z Ogoniastym i tym drugim została, zaś oddział poleciał do Monte Carlo, gdzie zorganizowali akcję przerzutu bandy do zoo w NY. Niestety plan spalił na panewce, kiedy hipopotamica rozpirzyła sufit kasyna[5] i do akcji wkroczyła jakaś baba z pistoletem strzałkowym[6].

W alternatywnej serialowej rzeczywistości[7] z powrotem wylądował w NY, ale już z Ogoniastym i jego sługusami. Obecnie jest tam na stałe zameldowany i w przerwach między kłótniami z Julianem zajmuje się ratowaniem świata przed takimi groźnymi bestiami jak chore psychicznie delfiny, wiecznie głodne węże czy starające się (bezskutecznie) wyglądać strasznie maskonury. Ponadto w 2013 powalił duńskich szpiegów FSB, którzy prowadzili na jego temat kartotekę w związku z jego ucieczką z łagru, a teczkę dał Rico do spalenia.

[edytuj] Znaki rozpoznawalne

  • Ciągle bredzi o jakimś zatargu z Duńczykami[8];
  • Lubi rządzić;
  • Wierzy w demokrację;
  • Nie znosi Juliana;
  • Nienawidzi kucyków;
  • Ma niskie czoło;
  • Lubi porządnie komuś dowalić (zwłaszcza hipisom);
  • Nie uznaje pomocy z zewnątrz (nawet jeżeli jest to jego sąsiadka Marlena);
  • Kilka lat temu pił piwo z Chuckiem Norrisem;
  • Nienawidzi igły;
  • Jako jedyny używa liczby trymiliard[9].

[edytuj] Kilka misji i operacji Skippera

  • Operacja "Uciszyć mazgaja, bo więdną uszy"
  • Operacja "Pomagamy Julianowi, serio?"
  • Operacja "C.Z.A.P.A"
  • Operacja "Operacja" ©
  • Operacja "Pustynna burza"
  • Operacja "Popcorn" (co ciekawe, nie miała ona nic wspólnego z budyniem)
  • Wakacje na Księżycu
  • Kasacja kompromitującego zdjęcia[10]
  • Napad na bank w Danii
  • Misja zajebania i zniszczenia akt z Duńskiej Ambasady
  • i inne

Przypisy

  1. Albo Major, zależy jak kto woli.
  2. Przez wszystkie 8 kontynentów!
  3. Zaraz, przecież to Rico trzymał za wolant!
  4. Nikt tej katastrofy nie badał, bo nie było tam człowieków. I to NIE BYŁ ZAMACH!
  5. Dla nieobeznanych: F = m * g
  6. Jest na strzałki!
  7. Ach, ten DreamWorks...
  8. A może miał zatarg z Ruskimi, tylko to zataił?
  9. Jest taka liczba! Stowarzyszenie Liczbowe ją uznało!
  10. Ze srajtaśmą na stopie.
Spokojnie!
Smutni panowie w garniturach nie przyjdą, jeśli nie przeczytasz informacji wyżej.
Te niżej możesz czytać.
Wielki brat przebacza
Nasze strony
Przyjaciele