Slipy

Slipy (zwane także: slipki, jajognioty) – cholernie ciasne i niewygodne majtki. Mają wcięty krój, przez co wpijają się w pachwiny z dużą siłą. Ich charakterystyczną cechą jest to, że jeśli nosisz rozmiar L i kupisz w tym rozmiarze slipy, to okażą się małe jak rozmiar M. Są też rozciągliwe i nawet, jeśli są zbyt małe, można je wciągnąć na zad, co powoduje większą niewygodę. Penis i jaja są w nich tak uciśnięte, że się przegrzewają, co prowadzi do bezpłodności. Ciasnota slipów jest już niemal legendarna. Na szczęście te obrzydliwe majtki są wypierane przez znacznie wygodniejsze bokserki.

[edytuj] Rodzaje slipów

Istnieje kilka rodzajów slipów

  • Dziecięce – do ich noszenia zmusza się biedne dzieci, dla których jest to, przez niewygodę, tortura; często mają głupie wzorki i obrazki.
  • Zupełnie Bawełniane – najmniej niewygodny i najmniej rozciągliwy rodzaj slipów; nie dotyczy ich też to, że rozmiar L jest naprawdę rozmiarem M.
  • Niezupełnie Bawełniane – niby są bawełniane, ale tak naprawdę nie są; dotyczą ich wszystkie charakterystyczne cechy slipów.
  • Kąpielowe – zdecydowanie najniewygodniejsze; wykonane z materiału, który powoduje swędzenie jaj i fiuta; są bardzo niewygodne, a w ich przypadku rozmiar L to tak naprawdę S.
  • Dla otyłych – najczęściej w rozmiarze XXXXXXXXXXL lub XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXL ale i tak się rozrywają.

Scaphandre Carmagnolle MnM Paris To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny ubrań. Jeśli nosisz dres – rozbuduj go.

Nasze strony
Przyjaciele