Smite

PODRUBA LOLA!!!1!1!11111ONEONEONE

Fanboj LoLa o Smite

Smite (pol. Porażenie) – perfidna gra gatunku MOBA produkcji Hi-Rez Studios, mająca na celu odciągnięcie graczy od LoL-a, HoN-a, Doty i Doty 2.

[edytuj] Smite, czyli co?

Smite to kolejny klon DotA, na tyle źle zrobiony, że usuwa najlepsze rzeczy:

  • Zaznaczanie myszką, żeby bohater (tutaj: bóg) atakował, a ty mógł patrzeć jak jednym kliknięciem zgarniasz pentę – nie, tutaj musisz specjalnie celować. I nie tylko skille, trudno trafić także auto atakami!
  • Widok izometryczny. Zamiast niego wprowadzono widok z trzeciej osoby, czyli zza pleców boga. Dzięki temu konsolowi wieśniacy nie będą czuć się pokrzywdzeni. A jeśli bóg ma piękne balony, a my chcemy na nie popatrzeć?
  • Usunęli nexus! Zamiast tego… ale o tym dalej[1].

[edytuj] Fabuła

Fabuła jest banalna: Bogowie z różnych Panteonów zostają wciągnięci do kłótni pomiędzy Tytanem Ognia i Chaosu, a parą lesbijek, i jeden z nich musi zostać zabity przez owych bogów. W sumie Hi-Rez wydaje komiksy ujawniające fabułę, a każdy bóg ma swoją legendę, którą można przeczytać w grze, ale kogo to obchodzi?

[edytuj] Rozrywka

W teorii trzeba wybrać boga, kupować przedmioty, zabijać miniony i wrogich bogów, niszczyć wieże, feniksy i zaCenzura2ć wrogiego tytana zanim wrogowie zaCenzura2ą naszego. W praktyce jednak kapitulujesz po 10 minutach, bo twoja drużyna składa się z trzech assassinów i dwóch hunterów, z czego przynajmniej dwaj gracze to nooby, podczas gdy normalnie zbudowana drużyna przeciwnika miażdży ciebie jak robaka.

[edytuj] Tytan

Taki kolo, co siedzi na dupie i czeka na wCenzura2l. To właśnie jego trzeba zaCenzura2ć, gdyż jego śmierć wywołuje reumatyzm u wroga i vice versa. W przeciwieństwie do Nexusa, Tytan ma broń i nie zawaha się jej użyć i spuścić ci lanie.

[edytuj] Wieże

Na każdej alejce znajdziesz przynajmniej jedną wieżę, za którą możesz się schować i teleportować do bazy. Zwykle jak ty jesteś pod wieżą, to przeciwnik i tak cie zajebie, ale jak on jest pod wieżą, to wieża ciebie zabija, a wróg pozostaje przy życiu. Głębiej w bazię są też tak zwane feniksy. Jak zniszczysz jednego, to twoje miniony z tej samej ścieżki wpCenzura2ą chili, dzięki czemu naCenzura2ą jak poCenzura2ni, ale tylko do chwili odrodzenia się feniksa.

[edytuj] Mapa

Jedyna mapa dostępna w grze to trzy linie po dwie wieże i dżungla.

  • Dżungla – dżungla jest tak poskręcana, że Pr0 gubi się tam w ciągu 10 sekund.
  • Baraki – czyli raczej ich brak. Miniony wychodzą ze ściany a zamiast baraków są wróble, które ktoś przywiązał do kolumn, oblał benzyną i podpalił.
  • Nexus – razem ze spawnem (boska fontanna, ma nawet światełka) stoi sobie w wielkiej kupie gruzu, zwanej Panteonem. Tak naprawdę to nie jest Nexus, tylko wielkie, napakowane sterydami bydlę z toporem, które trzeba zakatrupić mimo ciągłego ostrzału ze strony ranged fightera, stojącego sobie w fontannie.

[edytuj] Bogowie

Jak wspomnieliśmy, w tej grze gramy bogami.

[edytuj] Role

  • Warrior – zwykle napakowani kolesie, z wielkim mieczem bądź kijem. Nikt nie wie czemu oni służą. Jedni są Tankami, inni ADC, a jeszcze inni Gangerami. Są dobrzy z wszystkiego, ale nie mają specjalności, więc żaden noob ich nie używa.
  • Guardian – typowy tank, najczęściej support. Rzadko kiedy zdarza się Guardian, który daje tak dużo ile dostaje, więc nooby nimi nie grają.
  • Magebóg, który jest bardzo potężny pod względem magicznym. Zawsze idą na mida, chyba, że noob też tam pójdzie, to wtedy albo będą feedować, albo wyjdą na dwór. Dzielą się na APC i na supporty, nooby biorą tylko APC, ale tylko, gdy ci poniżej są zajęci.
  • Assassin – ulubiona rola noobów, przynajmniej 50% twojej drużyny to assassini. Jej popularność jest odwrotnie proporcjonalna do IQ grających assassinami.
  • Hunter – ADC, to samo co assassin, ale na dystans.

Można wybierać bogów z wielu panteonów, które zostają dodane co sezon.

[edytuj] Dostępni bogowie

  • Aphrodite – bogini domów publicznych. Nikt jej nie używa, bo i tak mają guardiana, ale jak nie mają guardiana, to i tak nikt jej nie używa. Pewnie dlatego, bo lubi Disco Polo.
  • Apollo – niejaki bóg muzyki, choć nie wiadomo, co strzelanie z palców i popCenzura2e w tą i z powrotem ma wspólnego z muzyką.
  • Anhur – wielki lew, rzucający wykałaczką. Posiada w pełni sprawne działko gatlinga.
  • Agni – dwugłowy Hindus obwieszony biżuterią. Sprintuje, wypuszcza oszałamiające gazy. Piroman.
  • Anubis – egipski bóg umarłych, potrafi fachowo zawiązać wrogowi ranę bandażem (trenował na tacie), wezwać kumpli szkielety na imprezę i rzygać szarańczami. Kocha się w Bastet.
  • Ao Kuang – chiński smok ubóstwiający fasolę i ostre dania, przez co potrafi wywołać huragan jednym pierdem.
  • Arachne – daleka kuzynka Neith. Ulubiona bogini jungerka. Przyszyła sobie odwłok i odnóża pająka by ukryć jej zamiłowanie do zwierząt. Stawia wardy, które wszyscy widzą.
  • Ares – bóg wojny we własnej osobie. Wielki mistrz Scorpiona, może przyciągać pięciu wrogów łańcuchami, ponadto jego tarcza pluje gorącym barszczem.
  • Artemis – kobieta dziczy, ma świecący łuk, nowy gatunek winorośli i wielkiego dzika, który po wezwaniu gwałci wrogów.
  • Athena – siostra Aresa. Mówi, że jest zagorzałą feministką, jednak tak naprawdę wkCenzura2a ludzi by ukryć, że jest zazdrosna o jej koleżanki z większymi… atutami. Podobno miała romans z Napoleonem i Stalinem.
  • Bakasura – ni to rekin, ni człowiek. Naśladuje Predatora. Potrafi zeżreć wszystko.
  • Bastet – na zaloty Anubisa odpowiada wyciągnięciem bicza i wezwaniem na pomoc ulubionych kotków domowych.
  • Chiron – twierdzi, że jest centaurem, ale wszyscy wiedzą, że to Geralt z Rivii. Uznał, że jest za wolny, więc zdekapitował konia i nosi jego truchło.
  • Chronos – miłośnik gier retro. Niestety, nie miał czasu na wychowanie dzieci, więc wyrzucił je wszystkie do morza.
  • Guano Yu – Chińczyk z szokująco czerwoną twarzą. Macha dzidą na lewo i prawo.
  • Hades – kolega po fachu Anubisa, wielbiony przez emo, gotów, metali i satanistów. Nietypowe połączenie Mage'a i Tanka. WkCenzura2ł się na świat, bo zgubił swój mroczny płaszcz zimowy.
  • He Bo – chiński bóg jakiejś tam rzeki, cały czas ma chorobę morską.
  • Hel – kolejna bogini śmierci, podziemia itd. Ma zmienny charakter i rozdwojenie jaźni. Potrafi co dwie sekundy zmieniać pigment skóry.
  • Kali – czteroręka Hinduska, w dwóch rękach trzyma sztylety, w prawej dolnej trzyma kadzidło z marychą, a w lewej czyjąś głowę, którą się masturbuje.
  • Kupidyn – rzymskie dziecko w stringach, któremu ktoś nieopatrznie dał łuk.
  • Medusa – słynna aktorka filmów hentai. Jej ciało jest seksowne, ale ma tak krzywy ryj, że musi go zakrywać maską by przypadkiem kogoś nie zamienić w kamień.
  • Nemesis – prawdziwa nihilistka. WkCenzura2a na wszystko i wszystkich, zwłaszcza na debili i noobów.
  • Nike – dawniej urodzona zwyciężczyni. Dzisiaj marka butów.
  • Odyn – następny entuzjasta wykałaczek. Potrafi w sekundę przygotować arenę. Ma bardzo dużo ptaków.
  • Poseidon – dawniej darmowy starter, ale później trzeba go było kupić. Dorabia jako hydraulik. Ukradł wikingom Krakena i go sobie przywłaszczył.
  • Ra – w przeciwieństwie do Odyna nie ma ani jednego ptaszka. Sam jest ptakiem. Używa lupy, żeby oślepiać wrogów na odległość.
  • Scylla – przybiera postać dziewczynki z czterema wilczymi głowami spod waginy i łowi w ten sposób pedofili.
  • Sobek – ładny krokodylek z wielkim toporem. Zwiał ze studia Animal Planet.
  • Sun Wukong – Kto zna LoL-a, to wie.
  • Thanatos – ręka śmierci. Próbował nią zwalić konia. Teraz mści się na innych za swoją bezpłodność.
  • Ymir – dziadek Odyna, zamraża i odmraża. Ma słabe serce.
  • Zeus – marketingowa twarz tej gry i imigrant z Doty. Niestety zgubił swojego ulta. Zarąbał Tesli generator piorunów i lubi bawić się w Gwiezdne wojny.
  • Xbalanque – przebrany przyjaciel Bastet, uciekł z teatru, potrafi zgasić słońce na trzy sekundy, w prezencie na ósme urodziny dostał nunchaku od Jackie Chan'a, posiada w pełni sprawnego szybkostrzelnego, nowoczesnego, zatruwającego blowpipe Made in China.

[edytuj] Wymagania sprzętowe

  • Procesor – przynajmniej osiem rdzeni, po 16 GHz każdy.
  • Karta graficzna – tę trzeba wyprosić od NASA.
  • Ram666 giga.
  • Reszta – jak ci nie idzie na twoim pececie z epoki kamienia łupanego, też wyproś od NASA.

[edytuj] Uzależnienie

Jesteś uzależniony, jeśli:

  • Czytasz ten artykuł.
  • Potrafisz wypierdzieć alfabet i Odę do Radości.
  • Lubisz tarantule.
  • Dla rozrywki bandażujesz tatę.
  • Zjadasz fasolę.
  • Uważasz, że inni powinni oddawać ci cześć.
  • Uważasz się za najwyższą instancję w sądzie.
  • Zjadasz ludzi w całości.
  • Masz kłopoty żołądkowe.
  • Oblepiasz się wodorostami.
  • Hodujesz koty bojowe.
  • Kiedy chcesz się z kimś przywitać, mówisz VVH.
  • Kiedy się żegnasz, mówisz VVGB.
  • Myślisz, że orgazm polega na kręceniu się w kółko i rzucaniu sztyletami.

Przypisy

  1. Trzeba budować napięcie
Nasze strony
Przyjaciele