FANDOM

Snake? Snake?! Snaaaaaake!

Pułkownik Roy Campbell na temat skutków gry w Snake'a
Cosplay - AWA15 - Solid Snake (3981846065)

Solid Snake podczas pracy

Solid Snake – człowiek-maszyna z uniwersum gier Metal Gear, będący zdolny do załatwienia gołymi rękami (prawie) każdego przeciwnika, a cięższe przypadki (czyt. bossów) przy niewielkim udziale odpowiednich narzędzi. Dzięki tym zdolnościom przypomina nieco inne postacie, takie jak np. Chuck Norris oraz Obi-Wan Kenobi. Najprawdopodobniej mieszka na Alasce, bowiem w czasie wolnym jeździ psim zaprzęgiem.

Umiejętności

  • Ma 180 IQ, czyli w chCenzura2 dużo jak na Amerykanina.
  • Potrafi mówić biegle po angielsku, japońsku, francusku, hiszpańsku, włosku, rosyjsku i esperanto.
  • Zna sztuki walki, których nie powstydziliby się Chuck Norris i Bruce Lee.
  • Świetnie sobie radzi zarówno z pistoletem, jak i rakietnicą.
  • Do perfekcji opanował umiejętność bojowego użycia kartonowego pudełka, przez co jeśli go posiada, jest praktycznie niepokonany.
  • Potrafi wypalić setki paczek papierosów bez uszczerbku na zdrowiu. Sam Snake nie wie, jak to możliwe.

Zobacz też

40px To jest tylko zalążek artykułu związanego z postaciami fikcyjnymi. Jeśli rozpoznajesz Rumcajsa i Pszczółkę Maję – rozbuduj go.

Crystal Clear device joystick To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny gier. Jeśli umiesz grać nie tylko na nerwach – rozbuduj go.