Soulfly

Soulfly – amerykańsko-brazylijski zespół z pogranicza groove, thrash i nu metalu. Co dziwne, zaliczani są do „szeroko pojętego metalu alternatywnego”. Zespół powstał z inicjatywy Maxa Cavalery, który fochnął się na kolegów z Sepultury za to, że nie złożyli mu życzeń z okazji imienin. Obrażony na cały świat, podkradł innym zespołom muzyków, którym zmarnował życie, skazując ich na swoje towarzystwo. W muzyce Soufly występują wpływy muzyki ludowej, co można wytłumaczyć tym, że grają jeszcze death metal. Nazwa zespołu została podkradziona z tekstu piosenki zespołu Deftones.

[edytuj] Albumy

  • Soulfly (1998) – tak jak często bywa, trzeba nazwać album nazwą zespołu w celu jego promowania.
  • Tribe (1999) – chłopaki wywodzą się z jakiegoś brazylijskiego plemienia.
  • Primitive (2000) – chłopaki są prymitywni i chcą w ten sposób pokazać, że wierzą w pradawne bóstwa. Może zaczną grać pagan metal.
  • (2002) – chłopaki dali nazwę temu albumowi będąc pod wpływem alkoholu. Ten album został nagrany w Czarnobylu.
  • Prophecy (2004) – chłopaki nie będą grać pagan metalu, ale zajmą się proroctwem. Przynajmniej instrumenty odpoczną.
  • Dark Ages (2005) – nawiązanie do mhrocznych wieków średnich.
  • Conquer (2008) – chłopaki mają zamiar podbić JuEsEj albo komuś oko.
  • Blood Fire War Hate (2009) – chłopaki lubią krwawe wojny z podpalaniem oraz hejtowaniem się.
  • Omen (2010) – Maxowi przyśnił się sen o rozpadzie jego zespołu, to jakiś znak.
  • Enslaved (2012) – zniewolony; dzień i noc w studiu.
  • Savages (2013) – dzikusy; chłopaki zdradzają nam swoją prawdziwą naturę, prawdopodobnie wcześniej mieszkali w Dżungli Amazońskiej.
  • Archangel (2015) – chłopaków natchnął archanioł. Mimo to dalej nie będą chrześcijanami.

[edytuj] Twórcy

  • Max Cavalera – wokal, wiosło;
  • Marc Rizzo – wiosło;
  • Tony Campos – bas;
  • Zyon Cavalera – bębny.
Nasze strony
Przyjaciele