Spadochroniarz (polityka)

Disambug Ten artykuł dotyczy terminu z dziedziny polityki. Zobacz też skoczek spadochronowy.

W Polsce rządzą posłowie dietetyczni

Adam Hofman o spadochroniarzach

Spadochroniarz – istota mniej lub bardziej przynależna do gatunku ludzkiego, wykazująca bardzo silny instynkt dorwania się do żłobu. W tym celu okupuje każdy rodzaj wyborów od prezydenckich po prezesa Stowarzyszenia Managerów Szaletów Miejskich, najbardziej popularne są jednak wybory do Eurokoryta. W przypadku sukcesu dołącza do grupy najbogatszych żebraków.

[edytuj] Charakterystyka

Spadochroniarze posiadają wiele cech wspólnych. Można wyróżnić wśród nich fakty, że spadochroniarz:

  • Nie wie, kim jest. Spadochroniarz często nie wie jakie ma poglądy ani nawet jak się nazywa. Pierwsze znajduje wytłumaczenie w nieznajomości programu politycznego partii, pod którą się podpina. Wyjaśnienie drugiego pozostawiamy lekarzom-geriatrom i psychologom.
  • Nie wie, gdzie jest. Często myli nazwę regionu, z którego startuje, w ekstremalnych przypadkach także kraju. Przemilcza też fakt, że w regionie, z którego startuje, był raz, przejazdem.
  • Nie wie, co chce zmienić. Zamiast tego skupia się na ogólnikowych hasła, np. Zrobimy dobrze. Każdemu.
  • Wie, że musi dorwać się do stołka. Inaczej zlicytuje go komornik.

[edytuj] Znani spadochroniarze

Nasze strony
Przyjaciele