Steven Seagal

Obejrzyj ten film na YouTubie
Steven Seagal w pociągu
Steven Seagal by Gage Skidmore.jpg

Rozpromienione oblicze Steve'a

Stevgun.jpg

Całe szczęście paparazzi, który robił zdjęcie Stevovi miał szybką śmierć

Steven Seagal Vancouver2 crop.jpg

Tak najprawdopodobniej wygładałby uśmiechnięty Steven

Steven Seagal ps. „Nieśmiertelny” (ur. 10 kwietnia 1309 r.) – jeden z Wielkich Przedwiecznych. Mówi się, iż jest born to be fight, czyli że jego życiową misją jest zwalczanie wszelakiego zła na świecie. Mistrz sztuk wszelakich i samoobrony (łącznie ze sztuką smażenia żywego prosiaka na bungee przy jednoczesnym szydełkowaniu). Już od najmłodszych lat wykazywał niezwykłe zdolności w walce wręcz. Kiedy miał trzy latka, ojciec chciał mu dać klapsa za połamanie kolejnego łóżeczka, jednak Stefanek w ramach obrony koniecznej złamał mu rękę, nogę i kręgosłup.

[edytuj] Biografia

  • W latach 13401400 działał w hiszpańskiej inkwizycji.
  • W 1492 odkrył z Kolumbem Amerykę Portoryko.
  • W latach 17501795 był posłem na sejm w Polsce i przyczynił się do rozbiorów.
  • Na przełomie XIX i XX wieku jako trzeci po Marconim i Popowie odkrył radio.
  • W latach 19391945 – brał udział w II wojnie światowej. Jednocześnie bronił Westerplatte, Poczty Gdańskiej i Kresów Wschodnich i tylko z tego powodu Niemcom udało się przełamać obronę.
  • 1945 – własnoręcznie zrzucał bombę atomową na Tokio. Spudłował i za pierwszym razem trafił w Hiroszimę, a za drugim w Nagasaki. Trzeciej mu nie dali, bo bali się, że trafi w Moskwę.
  • 19601968 – brał udział w wojnie wietnamskiej. Wzięty do niewoli, przetrzymywany przez wroga, podstępnie uczył się karate, kung-fu, judo, aikido, kendo, tekłodno i cosięnado.
  • 1990 – uczestniczył w wojnie w Zatoce Perskiej. Był lepszy niż Rambo, gdyż zestrzelił z procy trzy wrogie helikoptery. Nie nakręcili o nim filmu, ponieważ walczył po stronie Saddama.
  • od 2003 – walczy w Iraku. Obecnie trzyma stronę koalicji szyicko-brytyjskiej.
  • od 2014 – walczy w okolicach Doniecka po stronie separatystów. To dlatego Ukraińcy dostają takiego łupnia, że wymyślają teorie, jakoby separatystów wspierała rosyjska armia.
  • Walczył także na Bałkanach, jednak nie mógł się połapać czy jest po stronie Bośni i Hercegowiny, czy też Serbii, więc lał każdego, kto się nawinął.
  • W 2016 jako jedyny, obserwował tranzyt Merkurego, na tarczy słonecznej, przez maskę przeciw gazową.

[edytuj] Kilka faktów

  • Nie zna skrupułów – zabiłby nawet ostatniego Mohikanina.
  • Grał w każdym filmie, w którym jest ponad 10 trupów (z wyjątkiem serialu Klan).
  • Kiedy gra w pokera, o jego twarz można ostrzyć noże.
  • Gdy nie chce mu się popisywać sztuką aikido, zabija wzrokiem – bardziej przenikliwym niż promieniowanie gamma.
  • Kiedy pod Sewastopolem Steve zobaczył dwustutysięczną armię Hitlera, podobno nawet mrugnął…
  • Jest zakazany przez Konwencję Genewską.
  • Jego lewa ręka zabija, a prawej sam się boi.
  • Był najemnikiem walczącym w Libii po stronie Muammara Kaddafiego.
  • Obchodzi urodziny w rocznicę katastrofy smoleńskiej.
  • Potrafi wyprodukować bombę z zapalnikiem czasowym z pustej szklanki, spirytusu, przepoconej skarpetki i kuchenki mikrofalowej.
  • W jego filmach zawsze ginie jego żona lub córka, ew. obie naraz.
  • On sam zginął tylko dwa razy: raz za prezydenta USA, a drugi raz Danny Trejo tak nieudolnie go przedziurawił maczetą, że Steve musiał sam się dobić.
  • Seagal uderzeniem z liścia potrafi powalić dwumetrowych murzynów lub Rosjan.
  • Nigdy, ale to nigdy nie zostawiaj Seagala w barze z dużą ilością szkła – przeciwnicy Seagala zawsze kończą wrzuceni w ten bar.
  • Steven jest tajną lewą ręką Władimira Putina.
  • Aleksander Łukaszenko ofiarował mu w zamian za ochronę marchewkę i arbuza.

[edytuj] Największe dokonania

  • UŚMIECHNIĘCIE SIĘ – niestety, zdarzenie to nie zostało zarejestrowane na żadnym nośniku, ale naoczni świadkowie potwierdzają, że istotnie – Steven uśmiechnął się 1 kwietnia 1976 r.
  • Zabicie rewolwerem 16 przeciwników bez przeładowywania.
  • Zabicie rewolwerem 7 przeciwników – bez choćby jednego wystrzału.
  • Dwa nieudane samobójcze zamachy bombowe na ambasady państw Osi Zła oraz trzy udane.

[edytuj] Ważniejsze odznaczenia

  • Order uśmiechu – honorowy…
  • Trzy krzyże Virtuti Militari – prawdopodobnie ukradzione ofiarom.
  • Honorowe obywatelstwo Nowego Jorku – za to, iż nie zatrzymał się tam na noc, dzięki czemu liczba ofiar była minimalna.
  • Medal Honoru – za zatopienie dwóch japońskich lotniskowców pod Midway (podobno tylko spojrzał na oba okręty i zaraz zaczęły tonąć).

[edytuj] Zobacz też

Nasze strony
Przyjaciele