FANDOM

Suche Cipki – wioska niedaleko Poronina znana na cały kraj. Jej mieszkańcy wciąż się głowią dlaczego tak się stało. Mimo presji miejscowych autochtonów płci męskiej nazwa wsi zachowała się.

Sławni Suchocipczanie edytuj

Włodzimierz Lenin podczas swego pobytu w Poroninie dość często urządzał wypady do Suchych Cipek, gdzie spotykał kobiety kwitnące niczym pleśń. To właśnie tam nabawił się pewnej choroby, która później uniemożliwiła mu pełną pracę filozoficzną i dekretowanie przydziału amunicji dla wybranych osób w stosunku 1:1. W czasie gdy Druga wojna światowa miała się ku końcowi krasnoarmiejcy okazali się wspaniałomyślni i żadna Suchocipczanka nie doznała ujmy na honorze, co więcej Stalin wydał rozkaz nieposzukiwania w wiosce zegarmistrza. A mógł wydać.

Wioski zaprzyjaźnione edytuj

Pomorskie edytuj

  • Swornegacie

Lubelskie edytuj

  • Gołowierzchy
  • Gołołazy

Łódzkie edytuj

  • Sromów

Mazowieckie edytuj

  • Twarogi Ruskie
  • Nowe Rumunki

Podlaskie edytuj

  • Kłopoty Stanisławy
  • Kurejewka
  • Stare Niemyje
  • Niemyje Ząbki
  • Koce-Schaby
  • Buda Ruska

Warmińsko-Mazurskie edytuj

  • Rusek Mały (sympozja Leninowskie)

Zachodniopomorskie edytuj

  • Nowe Laski (coroczne spotkania gender)
  • Jęczydół

Opolskie edytuj

  • Zimna Wódka

Ciekawostki edytuj

Starostwo poronińskie przyznało tytuł honorowej obywatelki Suchych Cipek jedynej w Polsce posiadaczce nazwiska Cichowszędzieszybkodajka. Mówi się, że to odwet na wrednych mieszkankach wioski. Sprawa czeka na rozwiązanie, Bogusław Wołoszański wyraził wstępne zainteresowanie.