Superunknown

Superunknown
Wykonawca Ogród Dźwięków
Wydany 8 marca 1994
Gatunek grunge
Długość za krótki
Wytwórnia A&M Rekordy
Producent Michael Bencorn, Ogrodnicy
Następny Album Piosenki z supernieznanego
Poprzedni Album Zły palec motoru

Superunknown – czwarty album ogrodników ze Seattle. Po kilku płytach wreszcie nadszedł sukces, po którym wreszcie można odgrzewać schabowe, dzieci i tak się nie zorientują. Okładka przedstawia zamazanego ludzika uzależnionego od psychotropów, dzięki temu albumowi zamiast dresiarzy, na ulice zaczęli wychodzić alternatywni grunge'owcy z babki prababki.

[edytuj] Tracklista

  1. Let Me Drown – Chris chce, żeby utopiła go jakaś ładna dziewczyna, po prostu w Krainie Wiecznych Łowów będzie miał, co pamiętać.
  2. My Wave – o złym psie, który obsikuje ludziom trawniki, bramy i buty.
  3. Fell on Black Days – muzycy wpadli w depresję, bo nikt ich nie zna i wszyscy wolą Cobaina.
  4. Mailman – listonosz zamiast zostawiać rachunki za prąd, przesyła listy miłosne od tajemniczych wielbicieli.
  5. Superunknown – człowiek na nieznanej planecie próbuje integracji z zielonymi ludkami, którzy chcą wyprać mu mózg.
  6. Head Down – Chris ujawnia, że jest przeciwnikiem bezstresowego wychowania, a dzieci trzeba bić tak, żeby nie było śladów.
  7. Black Hole Sun – słońce się zasłoniło, Tesco obniżyło ceny, ludzie znikają w tajemniczych okolicznościach, to wszystko jest spiskiem żydokomunistów.
  8. Spoonman – członkowie zespołu tworzą nową religię, zaczynają czcić człowieka-łyżeczkę. W dniu wydania tysiące dzieciaków oświadczyło rodzicom, że zmienia wiarę.
  9. Limo Wreck – koniec świata będzie miał miejsce na wielkiej złotej ślizgawce, która zamieni nas wszystkich w rzeźby.
  10. The Day I Tried to Live – Chris przyznaje, że kiedyś miał życie ale po zagraniu w Tibię tak się wciągnął, że już nie ma.
  11. Kickstand – o matce, która wsiadła na autostopie do czyjegoś samochodu, po czym nie wróciła, W11 już bada tę sprawę.
  12. Fresh Tendrils – wokalista tak naprawdę chciał zostać naukowcem oraz przenieść się do czasów prehistorii, żeby zobaczyć dinozaura, prawdziwego.
  13. 4th of July – Amerykanie chcą zostać nawróceni na wiarę w człowieka łyżeczkę, ale wciąż są przywiązani do Jehowy.
  14. Half – muzycy kupili sobie pizzę na spółkę, ale nie mogli się zdecydować którą połówkę wybrać. Trochę głupio śpiewać o jedzeniu, więc wymyślili sobie, że odczuwają miłość do ciasta, zabrali je na plażę, itd.
  15. Like Suicide – seryjna morderczyni ma wyrzuty sumienia, po tym jak zobaczyła kotka na drzewie i popełnia samobójstwo.
Nasze strony
Przyjaciele