Swastyka

HinduSwastika

Swastyka hinduska

Faszyzm

Bardzo ładne dzieło

Swastyka (sans. स्वस्तिक – przynajmniej tak mówił Hindus sprzedający na bazarze spodnie, który umiał to rozszyfrować) – krzyż indyjski, symbol rdzennie hinduski, co pozwoliło wielu Niemcom uniknąć odpowiedzialności za zbrodnie, o które fałszywie ich oskarżano. Dowiódł tego polski historyk Leszek Bubel, czytając o swastyce i o tym że Ariowie pochodzą z Indii (rasa aryjska), więc to Indie wywołały II wojnę światową napadając na Polskę.

[edytuj] Znaczenie

Swastyka za czasów wuja Adolfa była uważana za międzynarodowy znak pokoju i przyjaźni. Oznaczała bezgraniczny sprzeciw wobec przemocy i agresji. Swastykę do dziś z sympatią wspominają Żydzi – w Izraelu planowane jest referendum mające na celu zastąpienie Gwiazdy Dawida symbolem nazistów[1]. Prawdopodobnie wujaszek miał nadzieję, że jeśli nie uda mu się wybić każdego delikwenta innej wiary bądź mających poglądy inne niż jego własne (pokojowe), a banda dzikich komorników zrobi mu wjazd na chatę, przyniesie mu ona szczęście w krajach indyjskich, gdzie mógłby uciec od licznych rachunków za gaz.

[edytuj] Zobacz też

Logo nonnews
Zobacz w NonNews temat:
Swastyka jest OK

Przypisy

  1. Wszystko dlatego, żeby nie zapomnieć, o którą wersję znaku chodzi

Nasze strony
Przyjaciele