Sylwester Wardęga

Disambug Ten artykuł dotyczy polskiego youtubera. Zobacz też hasła o innych osobach o tym imieniu.

Sylwester Wardęga – polski youtuber, młodzieżowy odpowiednik Zbigniewa Stonogi, który także ma masę pieniędzy i pogardy dla polskiego prawa. Mistrz montażu – z każdego materiału wycina materiały szkodzące jego interesowi oraz sceny, w którym normalni, zdrowo myślący ludzie bez poczucia humoru korygują mu wadę zgryzu. Wariat, który przelewa sok do butelki z piwem oraz rozmawia z ciastkiem podczas jazdy samochodem. Z wyglądu przypomina zniewieściałego statystę grającego Kozaka w Ogniem i mieczem.

Na świecie znany jest jako właściciel stroju pająka. W strój ubrał swojego psa, który straszył ludzi. Niestety nieznany osobnik podający się pod pseudonimem Spejson ukradł mu strój z piwnicy.

[edytuj] Krakowskie zajście

Na początku 2017 roku Wardęga opublikował film Policjant chciał mnie udusić. W materiale można obejrzeć, jak Wardęga popisuje się przepisami prawa, znajomością znaków drogowych oraz wiedzą na temat działalności smogu na krakowskich ochroniarzy. Koniec końców na nagraniu można zobaczyć policjantów, którzy po odpowiednim kursie zaprezentowali Sylwkowi najnowsze metody mordowania youtuberów. Wardęga z uśmiechem na ustach poddał się policjantom (pewnie za pomocą tego uśmiechu łapał powietrze). Film szybko podbił YouTube, głównie za sprawą jedenastoletnich sebiksów, którzy wstawili się za prankerem.

Komentarze internautów na temat krakowskiego zajścia są podzielone. Dominują jednak wyszukiwane hasła typu: JCenzura2ć policję, brawo Wardęga! oraz JCenzura2ć tego pedała, brawo policja!.

Nasze strony
Przyjaciele