System antybelkowy

Zyd z moneta

Bankier liczący zrabowane fiskusowi pieniądze

System antybelkowy – oszustwo podatkowe zaplutych, burżuazyjnych bankierów uchylających się od wypełniania obywatelskiego obowiązku, jakim jest płacenie podatku Belki. System antybelkowy powoduje obniżenie wpływów budżetowych, tym samym prowadząc do powiększenia dziury budżetowej, zmniejszenia stopy życiowej obywateli oraz spowolnienia wzrostu gospodarczego naszej kochanej socjalistycznej ojczyzny!

[edytuj] Opis niecnego procederu

Pazerni bankierzy, knujący dzień i noc, jak okraść uczciwie pracujących obywateli wpadli na iście szatański plan. Ci bezduszni kosmopolici, że jeśli kwota podatku Belki wyniesie mniej niż 50 groszy, to zgodnie z obowiązującym zaokrągleniem (do najbliższej złotówki) będą mogli wymigać się od płacenia należnych ojczyźnie podatków. W ten sposób jak grzyby po deszczu wyrosły zbrodnicze lokaty z dzienną kapitalizacją odsetek, które pozostają poza zasięgiem organów zajmujących się kontrolą przepływu środków finansowych. Ci podli, zakłamani bankierzy każdego dnia tworzą tysiące lokat, od których ich klienci nie muszą płacić podatku. Tacy ludzie są wśród nas, żyją na nasz koszt, bez skrupułów wydając pieniądze należne ojczyźnie, głównie na nierządnice i alkohol.

[edytuj] Środek zaradczy

Na szczęście rząd Donalda Tuska znalazł środek zaradczy. Po wielu tygodniach narad rządowi eksperci uzgodnili, że od teraz podatek będzie zaokrąglany do 1 grosza. Dzięki temu światłemu posunięciu dochód budżetowy wzrośnie o 361% w ciągu 133 dni, więc nie grozi nam pożarcie przez dziurę budżetową.

[edytuj] Konkluzja

Niech żyje rząd!

Nasze strony
Przyjaciele