Szczuczyn (województwo podlaskie)

Szczuczyn – miasto w woj. podlaskim, w powiecie grajewskim, siedziba gminy Szczuczyn, z prawami miejskimi nadanymi dawno, dawno temu przez króla Jagiełłę.

[edytuj] Infrastruktura

Niedawno pojawiły się oznaki modernizacji miasta: budowa kanalizacji, kupno nowych szambiarek, budowa sali gimnastycznej dla gimnazjum i zakup nowych traktorów.

[edytuj] Zwyczaje

Kobiety w okolicach tej wioski nadal chodzą w spódnicach po obcasy, a rolnicy piją denaturat i czystą. Dzieci zaś głosują na woźnego jako walentynkę roku 2012/2013. Do standardowych zwyczajów mieszkańców Szczuczyna należy przesiadywanie w jedynym lokalu w miasteczku, kultowej „Pizzerii”, w której jedzenie czegokolwiek jest co najmniej źle postrzegane. Dużym powodzeniem cieszy się również miejscowy przystanek PKS, zwany przystanią. Narzekanie, zazdroszczenie i zbieranie ziemniaków. Miasto gdzie w kościele najgłośniejszym tematem jest życie innych ludzi, gdzie mieszkańcy wiedzą więcej od samych zainteresowanych.

[edytuj] Zobacz też

  • Szczuczyn

Koniec autostrady.jpg Ten artykuł dotyczy jakiejś pipidówy, sądząc po jego rozmiarze. Jeśli sprzeciwiasz się zaniżaniu znaczenia tej metropolii – rozbuduj go.

Nasze strony
Przyjaciele