Szkoła Magii i Czarodziejstwa Hogwart

Herb Hogwart

Draco Dormiens cośtam.

HP playwizard

Ulubione pisemko uczniów.

Szkoła Magii i Czarodziejstwa Hogwart – podejrzana szkoła, kształcąca dzieciarnię w wieku od 11 do 17 lat w sztu(cz)kach magicznych.

[edytuj] Historia

Była raz sobie czwórka czarodziejów: Godryk Gryffindor, Salazar Slytherin, Helga Hufflepuff i Rovena Ravenclaw. Zachciało im się otworzyć szkołę. Wszystko było pięknie i ładnie dopóki Slytherin nie zachciał przyjmować doń czarodziejów wyłącznie czystej krwi [1]. Pozostała trójka wykopała go z Hogwartu i kłóciła się już tylko między sobą. Wraz z upływem lat szkoła zyskiwała na znaczeniu stając się atrakcyjną ostoją dla duchów.

[edytuj] Położenie

Szkocja, w uroczej i zachęcającej kupce cegieł z napisem „NIEBEZPIECZNE”.

[edytuj] Domy

  • Gryffindor – trafiają do niego posiadacze kupy mięśni i... Kupy mięśni.
  • Slytherin – uczniowie tego domu słyną z wyjątkowej chytrości i wredności, czyli po prostu Polacy.
  • Hufflepuff – by się tam dostać trzeba mieć Downa albo inne schorzenie genetyczne.
  • Ravenclaw – ostoja kujonów, którzy przez przypadek mają magiczne moce, nierzadko przyspieszających prędkość przyswajania wiedzy najnowszymi osiągnięciami alchemicznymi.

[edytuj] Znani dyrektorzy

Dumbledore gay

Jeden z wybitniejszych dyrektorów szkoły zyskał swoją popularność dzięki orientacji.

  • Armando Dippet – rządził za czasów Sami-Wiecie-Kogo. Doskonale widać, że miał wybitnych wychowanków.
  • Albus Dumbledore – nie dość, że dyrektor, to jeszcze gej. Wedle czarodziejów najlepszy nauczyciel, wedle Kościoła Katolickiego – Antychryst w czystej postaci.
  • Dolores Umbridge – przysłali kobiecinę z Ministerstwa Magii na zastępstwo Dumbledore`a. Biedulka nie miała tam łatwego życia.
  • Severus Snape – tak naprawdę to wcale nie miał być dyrektorem, po prostu nie znaleziono głupka, co by chciał objąć to stanowisko.

[edytuj] Przedmioty wykładanie w Hogwarcie

  • Obrona przed czarną magią – niby wszystko pięknie, ładnie, a nauczano tam dzieciarnię rzucania Avady.
  • Historia magii – można się na niej wyspać.
  • Eliksiry – nauczają, jak ugotować gotową zupkę z torebki i się nią nie otruć.
  • Transmutacja – nauka o przemianie krowy biało-czarnej w czarno-białą.
  • Opieka nad magicznymi stworzeniami – eliminacja uczniów niepotrafiących nakarmić psa.
  • Zielarstwo – młodym czarodziejom wbija się do głów różnicę między konopiami a tytoniem.
  • Zaklęcia – uczą, jak przywołać zdechłą żabę na miejsce żywej.
  • Wróżbiarstwo – odsłania mhroki przyszłości i picia herbaty. Jeżeli ktoś dobrze się uczył miał szansę dostać pracę w Ezo TV.
  • Mugoloznastwo – nauka o wtyczkach i chipsach.
  • Numerologiamatematyka dla inteligentnych inaczej.
  • Runy – dla tych co nie umieli pisać i woleli rysować.
  • Astronomia – nauka, że księżyc jest tylko jeden, bez względu na to, co mówią miejscowe pijaczki.

Przypisy

  1. A to rasista...
Nasze strony
Przyjaciele