Sznaucer miniaturowy

Sznaucer futbol.jpg

Każdy sznaucer to urodzony piłkarz

Uff, uff.

Sznaucer o ustroju politycznym w naszym kraju

Sznaucer miniaturowy – wersja demo sznaucera olbrzyma. Dawno, dawno temu był używany jako zwierzę które wyłapuje szczury z dziur.

[edytuj] Zainteresowania

Każdy sznaucer lubi sporty, a w szczególności piłkę nożną. Wróżki nawet wróżą, że reprezentacja sznaucerów w piłce nożnej byłaby lepsza, niż reprezentacja Polski w piłce nożnej.

[edytuj] Wygląd

  • Długa, postarzająca go broda;
  • oklapnięte uszy (nie, nie jest głuchy);
  • niekiedy obcięte uszy i ogon;
  • czasami zdarzają się długie „kozaczki” na ich łapkach, które pomagają sznaucerom kopać mocniej piłkę. Kto wie, może za kilka lat naszą reprezentacją będzie FC Sznaucer?

[edytuj] Cechy charakterystyczne

Jako jedyne psy nie szczekają. Wydają z siebie charakterystyczne uffanie. Czasem jednak zdarzają się wyjątki i umieją szczekać normalnie. Sznaucery miniaturowe reagują na pierwsze dwie litery swojego imienia, na przykład pieska Maksia wołamy MaMaMa. Uwielbiają gryźć kapcie i skarpetki. Niektórzy ludzie uważają że ta rasa ma coś wspólnego z Leonardem Da Vinci, ponieważ wyróżniają się wybieraniem tylko i wyłącznie kolorowego jedzenia z miski.

[edytuj] Uwagi

Po kąpieli zamieniają się w diabły tasmańskie rozwalając wszystko co im stanie na drodze.

Nasze strony
Przyjaciele