FANDOM

Sznaucer futbol

Każdy sznaucer to urodzony piłkarz

Uff, uff.

Sznaucer o ustroju politycznym w naszym kraju

Sznaucer miniaturowy – wersja demo sznaucera olbrzyma. Dawno, dawno temu był używany jako zwierzę które wyłapuje szczury z dziur.

Zainteresowania

Każdy sznaucer lubi sporty, a w szczególności piłkę nożną. Wróżki nawet wróżą, że reprezentacja sznaucerów w piłce nożnej byłaby lepsza, niż reprezentacja Polski w piłce nożnej.

Wygląd

  • Długa, postarzająca go broda;
  • oklapnięte uszy (nie, nie jest głuchy);
  • niekiedy obcięte uszy i ogon;
  • czasami zdarzają się długie „kozaczki” na ich łapkach, które pomagają sznaucerom kopać mocniej piłkę. Kto wie, może za kilka lat naszą reprezentacją będzie FC Sznaucer?

Cechy charakterystyczne

Jako jedyne psy nie szczekają. Wydają z siebie charakterystyczne uffanie. Czasem jednak zdarzają się wyjątki i umieją szczekać normalnie. Sznaucery miniaturowe reagują na pierwsze dwie litery swojego imienia, na przykład pieska Maksia wołamy MaMaMa. Uwielbiają gryźć kapcie i skarpetki. Niektórzy ludzie uważają że ta rasa ma coś wspólnego z Leonardem Da Vinci, ponieważ wyróżniają się wybieraniem tylko i wyłącznie kolorowego jedzenia z miski.

Uwagi

Po kąpieli zamieniają się w diabły tasmańskie rozwalając wszystko co im stanie na drodze.