Szymon Majewski Show

Szymonpilka.jpg

Majewski stara się być zabawny, czyszcząc małą oraz wielką piłkę

Szymonpit.jpg

Dominator wyciskający Majewskiego na PIT

Przez Majewskiego i Wojewódzkiego przegraliśmy wybory!

Tomasz Dudziński z PiSu o Szymon Majewski Show

Szymon Majewski Show (ur. 5 września 2005, zm. 13 czerwca 2011) – podrzędny program kabaretowy prowadzony przez Szymka Majewskiego, puszczany po godzinach w skomercjalizowanej stacji telewizyjnej Tefałen. Znany z przaśnych, żałosno-żenujących dowcipów prowadzącego.

[edytuj] Wstęp

Przez pierwsze 5 minut programu Majewski stara się być śmieszny, wykonując dowcipy w stylu mycia ogromnej piłki, tudzież bycia wyciskanym na formularz PIT-u przez najlepszego tancerza w Polsce – niejakiego Mariusza „Pudziana”. Po tej części następuje 20 minut reklam kefirków i innych proszków do prania.

[edytuj] Goście

Tolaszymon.jpg

Tola Szlagowska, najwspanialsza polska wokalistka w programie Szymona

Do Szymka przychodzi tylko elita polskich celebrities (W sensie, gwiazdy TVN). – na przykład najlepsza polska wokalistka Tola Szlagowska czy najpiękniejsza modelka Dorota Wellman. Prowadzący rozmawia z gośćmi na bardzo interesujące i intrygujące tematy, co chwilę wtrącając przezabawne wstawki w stylu ale nie, poczekaj, chwila, tak tutaj czy no nie, no co ty, ale poczekaj bo tutaj, prawda….

Aby nie dać gościom możliwości odpowiedzi na pytania, Szymon-Orkiestra-Super-Band co chwilę zagłusza ich podrzędnymi przeróbkami znanych hiciorów.

[edytuj] Końca nie widać

Kultowy teleturniej, rozpoczynający się prześmiewczym/prześmiesznym żartem, w którym gwiazdy muszą zgadnąć, w jaki sposób Pudzian pociągnie za misia. Za prawidłową odpowiedź mogą dać 15 sekund czasu TVN dla jakiegoś studencika z widowni.

[edytuj] Rozmowy w Tłoku

Poważny talk-show prowadzony z gwiazdami polityki, między innymi Januszem Palikotem czy liderem Platfusa Obywatelskiego i obecnym premierem 4,5 Rzeczypospolitej Kaczorem Donaldem. Bezczelną parodią Rozmów w Tłoku są Rozmowy w Toku. Ostatnio przez Polskę poszła wieść,że przez śmierć Leszka ta część programu ma zostać usunięta.

[edytuj] Zobacz też

Nasze strony
Przyjaciele