FANDOM

TEA fighter

Podstawowy TIE Fighter

TIE - TIE 2

Podróbka TIE Fightera

Vaderze! Przygotuj wszystkie TEA!

Imperator do Vadera

TIE Fighter (pol. Imperialna herbata) – pojazd wytworzony przez Noego i spółkę w 5000 r. p.n.e. Jest on wykorzystywany do zabijania statków Yeti. Możliwe, że do czegoś jeszcze, ale Palpa nie chce nic mówić.

Historia edytuj

Imperium tak się cieszyło nową żywnością, że umieściło wpis na Spacebooku. Niestety zobaczyli to wrogowie Imperium. Chcąc przejąć pojazdy, zaczęli napier... strzelać pociskami antyrasistowskimi w Gwiazdę Śmierdzi. Oczywiście niektórzy coś spieprzyli, i nie zrobili działa antyrasistowskiego. Jako że Imperium było dość nieogarnięte, Palpatine ogarnął się dopiero po tym jak rozległ się alarm. Postanowił on więc wysłać na Ziemię statki i zabić atakujących. Udało mu się zniszczyć wszystkich. Szczęśliwy Palpatine wrócił na Gwiazdę Śmierdzi. Niestety potem Ballach i .Starodawna złączyli siły i porwali jednego TIE. Na szczęście pozabijali się na ziemi. Statek po 8 latach bezczynności rozsypał się, a jego fusy wsiąkły w ziemię.

Wygląd edytuj

Wygląda jak jądro z panelami słonecznymi. Pobiera energię ze słońca, dlatego nie jest używany w nocy. W środku ma zbiornik z herbatą (najczęściej Lipton, ale są wyjątki). Wydala ją razem z fusami (patrz niżej), przez co ma możliwość latania. TIE Fightery nie są zbytnio ładne, ale co w imperium jest ładne? Nawet dowódca nie tryska pięknością.

Mechanizmy edytuj

Poruszanie się edytuj

Jak było wyżej wspomniane, TIE Fightery poruszają się, wydalając fusy przeczyszczone Liptonem. Wydalając je, pęd powietrza porusza maszynę do przodu. Można to opisać prostym działaniem: $ 7*9+6=69 $. TIE Fighter ma także hamulec ręczny, wmontowany po to, aby móc szpanować nagłym zmienianiem kierunku.

Atak edytuj

TIE Fighterom zostały zainstalowane działa antymurzyńskie, strzelające zielonymi glutami. Kolor zielony pochodzi prawdopodobnie od herbaty. W środku komory jakiś matoł zamontował namierzacz. Ciekawe po co…

Ciekawostki edytuj

  • TIE Fightery zamiast benzyny używają Liptona.
  • W TIE Fighterach może się zmieścić nie tylko biały żul, ale także jego pies.
  • TIE Fighter na początku miał być nowym hełmem Vadera.
  • TIE Fightery nie mają ciekawej historii.
  • Noe i spółka zjCenzura2ali sprawę.
  • TIE Fighter będzie występował w 8 części Star Łorsów.