TIE Fighter

TEA fighter

Podstawowy TIE Fighter

TIE - TIE 2

Podróbka TIE Fightera

Vaderze! Przygotuj wszystkie TEA!

Imperator do Vadera

TIE Fighter (pol. Imperialna herbata) – pojazd wytworzony przez Noego i spółkę w 5000 r. p.n.e. Jest on wykorzystywany do zabijania statków Yeti. Możliwe, że do czegoś jeszcze, ale Palpa nie chce nic mówić.

[edytuj] Historia

Imperium tak się cieszyło nową żywnością, że umieściło wpis na Spacebooku. Niestety zobaczyli to wrogowie Imperium. Chcąc przejąć pojazdy, zaczęli napier... strzelać pociskami antyrasistowskimi w Gwiazdę Śmierdzi. Oczywiście niektórzy coś spieprzyli, i nie zrobili działa antyrasistowskiego. Jako że Imperium było dość nieogarnięte, Palpatine ogarnął się dopiero po tym jak rozległ się alarm. Postanowił on więc wysłać na Ziemię statki i zabić atakujących. Udało mu się zniszczyć wszystkich. Szczęśliwy Palpatine wrócił na Gwiazdę Śmierdzi. Niestety potem Ballach i .Starodawna złączyli siły i porwali jednego TIE. Na szczęście pozabijali się na ziemi. Statek po 8 latach bezczynności rozsypał się, a jego fusy wsiąkły w ziemię.

[edytuj] Wygląd

Wygląda jak jądro z panelami słonecznymi. Pobiera energię ze słońca, dlatego nie jest używany w nocy. W środku ma zbiornik z herbatą (najczęściej Lipton, ale są wyjątki). Wydala ją razem z fusami (patrz niżej), przez co ma możliwość latania. TIE Fightery nie są zbytnio ładne, ale co w imperium jest ładne? Nawet dowódca nie tryska pięknością.

[edytuj] Mechanizmy

[edytuj] Poruszanie się

Jak było wyżej wspomniane, TIE Fightery poruszają się, wydalając fusy przeczyszczone Liptonem. Wydalając je, pęd powietrza porusza maszynę do przodu. Można to opisać prostym działaniem: 7*9+6=69. TIE Fighter ma także hamulec ręczny, wmontowany po to, aby móc szpanować nagłym zmienianiem kierunku.

[edytuj] Atak

TIE Fighterom zostały zainstalowane działa antymurzyńskie, strzelające zielonymi glutami. Kolor zielony pochodzi prawdopodobnie od herbaty. W środku komory jakiś matoł zamontował namierzacz. Ciekawe po co…

[edytuj] Ciekawostki

  • TIE Fightery zamiast benzyny używają Liptona.
  • W TIE Fighterach może się zmieścić nie tylko biały żul, ale także jego pies.
  • TIE Fighter na początku miał być nowym hełmem Vadera.
  • TIE Fightery nie mają ciekawej historii.
  • Noe i spółka zjCenzura2ali sprawę.
  • TIE Fighter będzie występował w 8 części Star Łorsów.
Nasze strony
Przyjaciele