FANDOM

Team6 Game Studiosholenderskie studio gier komputerowych ponoć jeszcze gorsze niż dzisiejsze Electronic Arts, Ubisoft i Activision razem wzięci. Specjalizuje się w tworzeniu wszelkiego rodzaju ścigałek, choć ma też na koncie gry akcji i strzelanki. Siedzący tam pracownicy uważają się za najlepszych w branży i traktują wszystkich z góry, ale wystarczy usłyszeć jedną opinię o nich, żeby wiedzieć, że to wcale nieprawda. Najwidoczniej jednak nie przejmują się nimi, bowiem – ku rozczarowaniu wielu osób życzącym im bankructwa – do dziś trzymają się nieźle. Według wielu recenzentów należą do ścisłej czołówki najgorszych twórców gier wszechczasów, obok takich marek, jak IncaGold czy Play.

Dlaczego ich gry ssą? edytuj

  • Wyszli na hipokrytów nazywając betę Call of Duty: Modern Warfare 3 niegrywalną, samemu tworząc badziewne gry.
  • Sterowanie jest takie same, jak w pierwszych grach w historii branży.
  • Wszystkie ich gry wyścigowe mają dokładnie taką samą rozgrywkę, menu i silnik.
  • Grafika wygląda jak gówno.
  • Kamera lata jak dzieciak z ADHD.
  • Ich gry są bardziej zbugowane niż Assassin's Creed: Unity.
  • Pracownicy Team6 musieli mieć pały z fizyki, gdyż ssie ona po całości.
  • Efekty dźwiękowe to właściwie przerobiony dźwięk pracy kosiarki.
  • Muzyka to z kolei miks twoich najgorszych koszmarów z kiepskim heavy metalem.
  • Są takimi leniami i nieudacznikami, że zdołali zniszczyć markę FlatOut stworzoną przez nich trójką o podtytule Chaos & Destruction.

Przykładowe produkcje edytuj

  • Manhattan Chase – niskobudżetowy klon GTA osadzony w Nowym Jorku i opowiadający o policjantce i złodziejce, który wprawdzie miał pomysł na siebie, ale ostatecznie wyszedł z tej gry totalny szmelc. Omijać szerokim łukiem.
  • Pizza Dude: Special Devivery – podróbka serii Pizza Connection, ale nie jest to strategia, tylko miks gry kucharskiej z wyścigówką. Co mogło z tego wyjść? Sami oceńcie.
  • Road Rage – to z kolei jest zwykłym żerowaniem na klasyce z lat 90., a mianowicie Road Rush. Należy trzymać się z daleka od tego gniota.
  • FlatOut 3: Chaos & Destruction – jak wyżej wspomniano – skok na kasę i definitywne zniszczenie marki. Dobrze, że czwórka przynajmniej trzyma poziom...

Lista dobrych gier stworzonych przez to studio edytuj

Strohballen

Crystal Clear device joystick To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny gier. Jeśli umiesz grać nie tylko na nerwach – rozbuduj go.