Team6 Game Studios

Team6 Game Studiosholenderskie studio gier komputerowych ponoć jeszcze gorsze niż dzisiejsze Electronic Arts, Ubisoft i Activision razem wzięci. Specjalizuje się w tworzeniu wszelkiego rodzaju ścigałek, choć ma też na koncie gry akcji i strzelanki. Siedzący tam pracownicy uważają się za najlepszych w branży i traktują wszystkich z góry, ale wystarczy usłyszeć jedną opinię o nich, żeby wiedzieć, że to wcale nieprawda. Najwidoczniej jednak nie przejmują się nimi, bowiem – ku rozczarowaniu wielu osób życzącym im bankructwa – do dziś trzymają się nieźle.

[edytuj] Dlaczego ich gry ssą?

  • Wyszli na hipokrytów nazywając betę Call of Duty: Modern Warfare 3 niegrywalną, samemu tworząc badziewne gry.
  • Sterowanie jest takie same, jak w pierwszych grach w historii branży.
  • Wszystkie ich gry wyścigowe mają dokładnie taką samą rozgrywkę, menu i silnik.
  • Grafika wygląda jak gówno.
  • Kamera lata jak dzieciak z ADHD.
  • Ich gry są bardziej zbugowane niż Assassin's Creed: Unity.
  • Pracownicy Team6 musieli mieć pały z fizyki, gdyż ssie ona po całości.
  • Efekty dźwiękowe to właściwie przerobiony dźwięk pracy kosiarki.
  • Muzyka to z kolei miks twoich najgorszych koszmarów z kiepskim heavy metalem.
  • Są takimi leniami i nieudacznikami, że zdołali zniszczyć markę FlatOut stworzoną przez nich trójką o podtytule Chaos & Destruction.

[edytuj] Lista dobrych gier stworzonych przez to studio

Strohballen

Crystal Clear device joystick To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny gier. Jeśli umiesz grać nie tylko na nerwach – rozbuduj go.

Nasze strony
Przyjaciele