FANDOM

Technoviking

All hail Technoviking!

Ludzie o Technovikingu

I'm the fucking TECHNOVIKING!

Technoviking o sobie do jakiegoś faceta

Technöviking (ur. eony temu w Asgardzie) – przedwieczny techno, bóg mitologii nordyckiej. Kat ludności niesłuchającej jego muzyki. Spokrewniony z Mattiasem Nilssonem.

Historia edytuj

Technoviking pojawił się incognito na Fuck Parade 2000 w Berlinie. Jego wygląd sugerował, że należy do subkultury metalowej i szykuje burdę. Pogonił nawet faceta chcącego czmychnąć obok niego, lecz niespodziewanie zaczął prowadzić całą paradę pokazując jego jedyny i prawowity taniec. Ludzie zaczęli podawać mu wodę i ulotki, a także witać go okrzykiem All hail Technoviking!.

Technoviking zyskał szeroką rzeszę fanów dzięki nagraniu na którym możemy zobaczyć jeden z nielicznych przejawów jego ziemskiej manifestacji, które ukazało się później na youtube a także na stronach fanów. Zasłynął swoim „dominującym gestem” z bardzo groźną miną nieznoszącą sprzeciwu użytą w stosunku do niemile widzianego typka na paradzie. Ten motyw stał się tematem m.in. koszulek z logiem bezwzględnego Technovikinga. Mawia się że „Technoviking nie tańczy w rytm muzyki, to muzyka gra do rytmu tańca Technovikinga”.