Telefon komórkowy

Disambug Ten artykuł dotyczy komunikacji. Zobacz też komórka – podstawowa część istoty żywej, komórka – schowek.
Komorka

Użytkownik ze zintegrowaną komórką

Rklama komórki z 199000:32

Rklama komórki z 1990

Najnowszy model

Telefon komórkowy (także: komórka, komórofon) – oficjalnie: przenośny aparat fotograficzny, wyposażony także w aparat telefoniczny, GPS, MP3 i telewizję satelitarną. W rzeczywistości jest to jeden ze zrealizowanych projektów Imperialistów, dążących do przejęcia kontroli nad ludźmi, a w efekcie kontroli nad światem.

[edytuj] Początki

Idea urządzenia umożliwiającego kontrolę nad ludźmi narodziła się w latach 40. XX w. Wtedy to na ziemię w niewyjaśnionych do dzisiaj okolicznościach spadł latający talerz z nieznanymi wcześniej ludziom ani nauce istotami w środku. Nie byłoby może w tym nic dziwnego (nie takie rzeczy spadały z kosmosu na ziemię), gdyby nie fakt, że z głów owych istot wystawały dwie antenki promieniujące w zakresie fal GSM 900, GSM 1800 i GSM 1900 (zjawisko to nazwane zostało później "tribandem"). Kiedy po kilku latach badań ktoś wpadł na pomysł, że te antenki mogły służyć do sterowania tymi tajemniczymi istotami, w głowach Imperialistów narodził się pomysł zastosowania tego rozwiązania również u ludzi i niektórymi ziomkami.

[edytuj] Sposób działania

Z przyczyn społecznych i estetycznych zrezygnowano z montowania antenek z odbiornikami na głowach ludzi, robiono eksperymenty z wszczepianiem implantów noworodkom, jednak okazało się, że zasięg wewnętrznych anten jest niewystarczający do sprawowania całkowitej kontroli nad ludźmi.
W latach 80. XX w. na rynek wszedł pierwszy telefon komórkowy, który od tej pory jest jednym z nieodłącznych towarzyszy tych nieszczęśników, którzy go posiadają. Telefon komórkowy zawiera w sobie odbiornik i nadajnik fal GSM, oraz nadajnik fal mózgowych. Kiedy ktoś dzwoni do Ciebie, centrala znajdująca się w jednym z krajów imperialistycznych otrzymuje informację o zalogowaniu się Twego telefonu do sieci, i natychmiast analizowana jest możliwość ingerencji w Twoje własne fale mózgowe. Jeśli okaże się, że celowe jest użycie Ciebie jako zdalnie sterowanego robota, z Twojego telefonu nadawane są fale mózgowe, częściowo dezaktywujące płaty mózgu odpowiadające za wolną wolę. W ten sposób możliwe jest wpływanie na zachowanie człowieka. Najczęściej jednak jest stosowana zbiorowa stymulacja, mająca na celu częściowe sparaliżowanie gospodarki całego kraju, zdestabilizowania życia rodzinnego i zmniejszenie koncentracji obywateli. Objawia się to ciągłymi rozmowami przez komórki w godzinach pracy, rozmowach z telefonów podczas spotkań z rodziną, czy rozmowach podczas prowadzenia auta.
Istnieją uzasadnione podejrzenia, że prezydenci niektórych państw, np. Polski, są stale kontrolowani przez imperialistów.

[edytuj] Nonsens

Komórki

Telefony jakich wiele

Jeżeli nie posiadasz komórki, cieszysz się z każdego telefonu do Ciebie. Jeżeli posiadasz telefon, to zawsze dzwonią akurat wtedy, kiedy masz coś ciekawszego do roboty i myślisz sobie: „Rany boskie… czego ci ludzie znowu ode mnie chcą?”.

[edytuj] Sposób obrony

Jedynym całkowicie skutecznym sposobem obrony jest natychmiastowe zniszczenie aparatu telefonicznego. Nie jest to jednak tak łatwe jak się wydaje. Nowoczesne komórki powodują silne uzależnienie psychiczne, i jedynym sposobem na pozbycie się problemu, jest odnalezienie w swoim telefonie wewnętrznego „fuj”[1]. Po odnalezieniu tej funkcji można bez obaw pozbyć się telefonu, bez efektu głodu komórkowego.

[edytuj] Wpływ telefonu komórkowego na zdrowie

Udowodniono, że telefon komórkowy może wywołać raka. Jeśli więc chcesz uniknąć raka, to: wyrzuć telefon komórkowy, zacznij palić papierosy, bo szkodzą one mniej niż telefon komórkowy, a wypełnisz sobie czas czymś mniej nerwowym. Zarobi też na tobie Skarb Państwa, a nie jakiś tam prywatny, paskudny operator. Działaj więc na rzecz Państwa Polskiego, a na nowotwór zachorowania prawdopodobieństwo zmniejszy się.

[edytuj] Zobacz też

Logo nonnews

Przypisy

  1. idąc dalej, w reklamie Plusa GSM pt. Deprecjacja podana jest dodatkowo informacja o ukrytym: psiue!

Nasze strony