FANDOM

Flat pencil sharpener

Narzędzie zbrodni wraz z ofiarą

Temperówka, strugaczka – dziwne narzędzie służące do ostrzenia tego czegoś oraz przechowywane zwykle w piórcośtam. Zwykle zabierany do szkoły, lecz czasami ludzie zostawiają je w domu aby ostrzyć… inne rzeczy.

Zastosowania edytuj

Typy edytuj

  • Tradycyjna – zwykła nudna jak barszcz z olejem. Za to dobrze się rzuca, choć są małe szanse, że coś upolujesz.
  • Automatyczna – sama ci temperuje więc możesz się bawić już bardziej w tortury… swojego ołówka[2]. Lepiej się nadaje do polowań, gdyż zwykle jest w kształcie kotka z dziurką zgadnij gdzie.
  • Z zębów – bardziej awangardowa i ogólnie cool, trendi i dżezzi, bo można być jak Robinson Cruzoe.
  • Z bobra – mniej dostępne wyjście, ale najskuteczniejsze, lecz nie nadaje się do polowań, bo źle się nią rzuca.
  • Z sera – ma dużo dziurek ale nie ostrzą. Dobrze się rzuca, aczkolwiek prędzej ci ptak to zeżre niż go złapiesz, ale warto spróbować.
  • Atomowa – rozpierdziela ołówek z prędkością światła i jak będziesz polować, to rozwali cały las razem z misiem, którego wcześniej głaskałeś.
  • Niemiecka – to samo tylko ołówek znika z prędkością pierdyliard większą od poprzedniej i wybucha cały las, a ciebie wyrzuca do Nowej Zelandii.
  • Ręczna – to dwa noże/scyzoryki używane do ostrzenia ołówków lub kredek ruchem prostym prawej (czasem lewej) ręki. Grozi odcięciem palców, porażeniem prądem lub rozcięciem podniebienia, jeśli nie jesteś mistrzem w celowaniu.

Zagrożenia związane z użytkowaniem edytuj

  1. Nie wolno wkładać palców bądź penisa.
  2. Przy automatycznej nie fagocytuj, bo będziesz miał nowy brzęczący brzęczek w brzuszku.
  3. Nie jest wskazane mówić cokolwiek o Chucku Norrisie podczas używania urządzenia, gdyż może się ono znaleźć… tak, zgadłeś. Dokładnie tam.

Przypisy

  1. tylko dla hardkorów!
  2. A co myślałeś, ty sadysto?!