The Crew

Crewcover1

Jedyna gra Ubisoftu bez PEGI 18!

Crewcover2

Oczojebna wersja okładki

Crewcover3

Satanistyczna wersja okładki

Crewps3

Smutek

Uplaycrash

90% gry

Ja miałem nieprzyjemność grać z ruskim w PVP i potrafił na 265 lvlu odstawić wszystkich z 1299 i jeszcze pisać bezczelnie uśmiechnięte buźki na czacie.

Użytkownik GOL-a o ruskich cziterach w The Crew

Wszelkie zalety gry są tym gównem przykryte

Inny użytkownik GOL-a o The Crew

Nudna, nudna i jeszcze raz nudna, gram od samego początku, liniowość, powtarzalność, masakra nic dodać nic ująć

Jeszcze inny użytkownik GOL-a o The Crew

The Crew (z ang. Załoga – co to ma wspólnego z wyścigami?) – sandboksowa gra wyścigowa wyprodukowana przez studio Ivory Tower przy współpracy z Ubisoft Reflections (tymi od Drivera). Nieliczni, którzy wygrali walkę z Uplayem i zagrali, uważają, że gra jest świetna. Gracze, który pokonają Uplaya mogą wcielić się w role kierowców ścigających się ulicami amerykańskich (dlaczego nie polskich?) miast. Z powodu braku Wrocławia redakcja CD-Action obniżyła ocenę o trzy punkty. W grze podobno jest aż 100 modeli pojazdów, ale nikt tego nie potwierdził. The Crew oferuje kilka wariantów rozgrywki, pozwalających zarówno na zabawę tortury jedno-, jak i wieloosobowe. Ale żeby grać samemu, również musisz być cały czas podłączony do neta i do Uplaya. Otwarta struktura świata gry (podobno obejmującego teren o powierzchni ponad 5 tys. mil kwadratowych) zachęca zniechęca (komu by się chciało?) do eksploracji, podejmowania nowych wyzwań i wykonywania setek misji, które polegają na przejechaniu z punktu A do B i są prawdziwym rajem dla masochistów. W 2017 roku Ubisoft zapowiedział kontynuację pod tytułem The Crew 2, gdzie tym razem pokierujemy nie tylko samochodami, ale również małymi samolotami i motorówkami.

[edytuj] Rozgrywka

Rozgrywka w The Crew jest jakże skomplikowana i polega na przejechaniu z punktu A do punktu B. Pojawia się również tryb fabularny, ale mało kto go przechodzi. Jak na wstępie wspominano, gra oferuje otwarty świat, na którym szczegółowo odwzorowano Stany Zjednoczone, od Drogi 66 po Los Angeles. Niestety, frajdę z rozgrywki psują konieczność posiadania Uplaya, który lubi się zawieszać, fatalna przepustka sezonowa nie dająca nam wbrew temu, co byśmy chcieli i elementy pseudo MMO podobne do tego z Destiny. Pojawiają się także wieże i gówno warte znajdźki zerżnięte bezpośrednio z serii Assassin's Creed odblokowujące nam nowe wyścigi i wyzwania, przez co gracze zarzucali firmie zbytnie kopiowanie swoich rozwiązań ze swojej flagowej marki. Niczym w rasowych RPG-ach rozwijamy swój pojazd poprzez kupowanie coraz to lepszych części oraz cholernie nudne ekspienie.

[edytuj] Grafika

Powszechna opinia w internetach głosi, że grafika w The Crew wygląda jak z gry z PS2. Znawcy twierdzą jednak, że grafika wygląda jak z gry z PSX.

[edytuj] Platformy

Gra wyszła na wszystkie ważne platformy z wyjątkiem PS3. Po tej decyzji użytkownicy PlejStejszyn 3 zaczęli twierdzić, że ludzie z Ubi$oftu to rasiści.

[edytuj] Dodatki do gry

Wild Run – pierwszy dodatek oferujący kolejne tortury możliwość przejechania się po bezdrożach USA monster truckami, sztywnymi motorami jeszcze trudniejszymi do opanowania niż auta (a to przez fatalny model jazdy), festiwal wyścigów niczym w Forza Horizon, pogodę i znacznie lepszą grafikę niż wcześniej. Jej i tak daleko do tej z prezentacji na E3.

Calling all Units – drugi i ostatni dodatek, w którym Ubisoft wykorzystując porażkę ostatniego Need for Speed'a postanowił dodać możliwość zabawy w policjantów i złodziei niczym w podserii Hot Pursuit. Ku zaskoczeniu, możemy wcielać się w ściganego bez konieczności zapłaty.

Więcej dodatków twórcom robić się nie chciało, bo oni postanowili się skupić na kontynuacji.

Nasze strony
Przyjaciele