The Devil You Know

The Devil You Know
Devil You Know
Poczuj Szatana, bądź bamboocha!
Wykonawca Czarny Szałas Heaven & Hell
Wydany 28 kwietnia 2009
Nagrywany 2008 w Walii
Gatunek heavy metal
Długość za krótko
Wytwórnia Nosorożec Records, Pędziwiatr Records
Producent Tony Iommi, Geezer Butler, Ronnie James Dio, Mike Exeter
Następny Album Neonowe Noce: 30 lat Piekła i Nieba
Poprzedni Album Na żywo z holu Radiowego Miasta
 
The Devil You Know (2009, jako Heaven&Hell) – ostatni jak na razie wyskok Black Sabbath. Nagrany dla odmiany z Dio, który zdaniem fachowców z magazynów fachowych śpiewa tu tak jakby miała to być ostatnia rzecz jaką miał zrobić w swoim życiu, co poniekąd okazało się prawdą.

[edytuj] Lista utworów

  1. Atom and Evil – utwór przewiduje zagładę atomową w 2012, bo Kim Dzong Il będzie miał dosyć kolejnych obietnic rządu USA o oddaniu mu Korei Południowej.
  2. Fear – a tu z kolei Dio obawia się, że jeśli Szatan ma córkę to wysłał ją na Ziemię, co z kolei ma oznaczać koniec świata w piekielnych płomieniach. Nie jest tego jednak pewny i może jedynie się obawiać żyjąc w wielkim strachu doprowadzającym go do paranoi.
  3. Bible Black – piosenka o Biblii, tyle że Szatana. Każdy, kto choćby do niej spojrzy, ulega jego wpływom. Dio spojrzał, ale stwierdził potem, że jego życie nie zmieniło się ani trochę. Koty smakowały dalej tak samo, dziewice dalej nie chciały siedzieć cicho, gdy składał je w ofierze...
  4. Double the Pain – o diabłach krzyczących w ludzkich głowach. No co? Wy tak nie mieliście?
  5. Rock and Roll Angel – o długo poszukiwanej miłości w życiu. Miłością tą jest oczywiście Szatan.
  6. The Turn of the Screw – zatoczenie koła przez czas połączone z nadejściem nowego. Banał.
  7. Eating the Cannibals – kanibale zjadają ludzi. Smoki zjadają kanibali i ludzi. Dlaczego więc ktoś piszący o smokach nie miałby zjadać kanibali?
  8. Follow the Tears – nie pozostało nic poza żałością nad światem i bezsilnością nie pozwalającą unieść się z łóżka. Nie ma to jak optymizm.
  9. Neverwhere – kobieta czeka na godzinę sabatu i w międzyczasie rodzi dziecko. Razem dalej czekają na tę godzin, po czym pojawia się Szatan, dziecko dostaje zawału i po sprawie.
  10. Breaking Into Heaven – czyli krótkie streszczenie tego, co mieli zamiar zrobić Sabaci po tym jak trafią do Nieba. W odpowiedzi Bóg szykuje armaty.

[edytuj] Twórcy

Na albumie jest też obecny JAKIŚ klawiszowiec, nie jest jednak powiedziane czy za użycie keyboardu odpowiedzialny był ktoś niewymieniony w składzie czy też jeden z członków zespołu.

Nasze strony
Przyjaciele