The Hunting Party

The Hunting Party
Wykonawca Park który linkuje
Wydany 13 czerwca 2014
Gatunek alternative metal, hard rock
Długość naprawdę długi
Wytwórnia Ci od Królika Bugsa
Producent Rick Rubin, Mike Shinoda
Poprzedni Album Żyjące Rzeczy

The Hunting Party (pol. Impreza Myśliwych) – kolejna płyta linkującego parku. Według Mike'a miał to być powrót do korzeni, ale coś nie wyszło.

[edytuj] Piosenki

  1. Keys to the Kingdom – zaczyna się od istnego jumpscare'a w wykonaniu Chestera, później pojawia się gitara, Mike coś pieprzy i znowu Chester drze japę. A na końcu jest jakieś dziecko i bębny.
  2. All for Nothing – piosenka o tej płycie, jak ona okazała się być gównem po tylu trudach. Utwór wykonany z nijakim Page Hamiltonem z zespołu Hełm.
  3. Guilty All The Same – Winni wszystkim sam, jak sama nazwa mówi po ostrym melanżu chłopaki zaczęli czuć się winni za to, co nagrali na tę płytę, więc postanowili napisać o tym piosenkę. Miał być prawdziwy ultra heavy tró metal, ale jak zwykle coś nie wyszło. Do tego byli na takim haju, że cześć utworu mówi o tym, że pieniądze nie są dla nich ważne. Tak samo jak ważni są dla nich fani. Nagrana z Rakimem, który pieprzy o tym jak bardzo nienawidzi popu.
  4. The Summoning – radzimy tego nie słuchać w nocy.
  5. War – w oryginalnej wersji piosenki Chester na początku śpiewał „1-2 / 1-2-FUCK-YOU” (pierdolcie się), lecz zespół stwierdził że ten przekaz jest zbyt prawdziwy względem fanów, dlatego zmienili na kłamliwe, „1-2 / 1-2-THANK-YOU” (dziękuję wam) bo fani przecież dają dużo $$$ więc fanów trzeba szanować.
  6. Wastelands – miał brzmieć trochę jak Fort Minor, lecz wyszło jak każdy wie. Refren to istna zrzynka z Guilty All The Same.
  7. Until It's Gone – panowie po raz kolejny chcieli zniszczyć hejterów, ale coś im nie wyszło. Mimo mocnego podkładu i nie najgorszego pitolenia Cześka, ich antyfani i tak mówią, że jest to popowa piosenka. Fani uważają ten utwór za coś doskonałego i wielbią lyric video tylko dlatego, że po raz pierwszy od dawna jest… normalne.
  8. Rebellion – chłopaki chcieli udawać SOAD, nawet zaprosili Darona Malakiana, i nawet trochę im to wyszło, ale mogło być lepiej.
  9. Mark the Graves – Zaznacz groby, przez pierwsze półtora minuty jest ostro, później Chester śpiewa kołysankę, a później zaczyna wykonywać swoją wersję „I Will Always Love You”.
  10. Drawbar – pianino, a w tle Tom Morello z zespołu Wściekłość przeciwko maszynie gra na wiośle.
  11. Final Masquerade – Chester tęskni za balami karnawałowymi które miał w podstawówce.
  12. A Line In The Sand – połączyli Guilty All The Same z Victimized, dodali spokojne intro i stwierdzili że nikt nie zauważy.
Nasze strony
Przyjaciele