The Spaghetti Incident?

The Spaghetti Incident?
GNR-SI
Nikt by się nie spodziewał tak wyrafinowanej okładki
Wykonawca Różowe Pistolety. Bez skojarzeń proszę.
Wydany 23 listopada 1993
Nagrywany 1992-1993 gdzieś w USA
Gatunek hard rock
Długość za krótki
Wytwórnia Geffen
Producent Różowe Pistolety, Jim Michell, Mike Clink
Następny Album Chińska Demokracja
Poprzedni Album Użyj Swojej Iluzji

The Spaghetti Incident? (1993) – jeden z najmniej znanych albumów Pistoletów i Róż. Lenistwo zespołu ukazuje się tutaj w krasie, ponieważ wszystkie kawałki to covery. Gdyby za lenistwo była nagroda, Gunsi uzyskaliby najwyższy jej stopień. Prawie nikt nie zna zamieszczonych tam utworów. W sumie to i tak nic nie traci... ew. solówki Slasha, bo Axl wyje tam jak zawsze. Praktycznie ostatnia płyta, na której usłyszymy Slasha (poza Greatest Hits, ale to tylko zlepek starych utworów).

[edytuj] Lista utworów

  1. Since I Don't Have You – opowiadanie o karierze Axla w GN'R, a konkretnie o jego głosie.
  2. New Rose – wyśpiewanie zakupów zespołu w hipermarkecie.
  3. Down on the Farm – niegrzeczna aluzja do Janicka Gersa, który przebywał aktualnie na jednej z farm.
  4. Human Beings – miało wyjść „human boeing”, ale ktoś coś spieprzył. O tym, jak słabo szła wykonawcom nauka języka angielskiego.
  5. Raw Power – pierwotnie było „White Power”, ale jakiś dziwny trybunał zakazał.
  6. Ain't It Fun? – próba pojednania zwolenników muzyki rapowej z rockowcami.
  7. Buick MacKane (Big Dumb Sex) – nieudany związek Slasha z Buickiem MacKanem.
  8. Hair of the Dog – opowiadanie o nieprzyjemnej fryzurze McKagana.
  9. Attitude – o postawie wobec dużej amplitudzie temperatur na pustyni.
  10. Black Leather – pierwotnie – Black Slaver, później zmieniono na „leather”, co w sumie nie zmieniło sensu, bo „black leather” to nic innego jak czarna skóra albo czarnoskóry.
  11. You Can't Put Your Arms Around a Memory – o burzliwym wieku dojrzewania członków zespołu.
  12. I Don't Care About You – utwór stworzony przez Axla skierowany do członków zespołu.

[edytuj] Wykonawcy

Nasze strony
Przyjaciele