FANDOM

The Spaghetti Incident?
GNR-SI
Nikt by się nie spodziewał tak wyrafinowanej okładki
Wykonawca Różowe Pistolety. Bez skojarzeń proszę.
Wydany 23 listopada 1993
Nagrywany 1992-1993 gdzieś w USA
Gatunek hard rock
Długość za krótki
Wytwórnia Geffen
Producent Różowe Pistolety, Jim Michell, Mike Clink
Następny Album Chińska Demokracja
Poprzedni Album Użyj Swojej Iluzji

The Spaghetti Incident? (1993) – jeden z najmniej znanych albumów Pistoletów i Róż. Lenistwo zespołu ukazuje się tutaj w krasie, ponieważ wszystkie kawałki to covery. Gdyby za lenistwo była nagroda, Gunsi uzyskaliby najwyższy jej stopień. Prawie nikt nie zna zamieszczonych tam utworów. W sumie to i tak nic nie traci... ew. solówki Slasha, bo Axl wyje tam jak zawsze. Praktycznie ostatnia płyta, na której usłyszymy Slasha (poza Greatest Hits, ale to tylko zlepek starych utworów).

Lista utworów

  1. Since I Don't Have You – opowiadanie o karierze Axla w GN'R, a konkretnie o jego głosie.
  2. New Rose – wyśpiewanie zakupów zespołu w hipermarkecie.
  3. Down on the Farm – niegrzeczna aluzja do Janicka Gersa, który przebywał aktualnie na jednej z farm.
  4. Human Beings – miało wyjść „human boeing”, ale ktoś coś spieprzył. O tym, jak słabo szła wykonawcom nauka języka angielskiego.
  5. Raw Power – pierwotnie było „White Power”, ale jakiś dziwny trybunał zakazał.
  6. Ain't It Fun? – próba pojednania zwolenników muzyki rapowej z rockowcami.
  7. Buick MacKane (Big Dumb Sex) – nieudany związek Slasha z Buickiem MacKanem.
  8. Hair of the Dog – opowiadanie o nieprzyjemnej fryzurze McKagana.
  9. Attitude – o postawie wobec dużej amplitudzie temperatur na pustyni.
  10. Black Leather – pierwotnie – Black Slaver, później zmieniono na „leather”, co w sumie nie zmieniło sensu, bo „black leather” to nic innego jak czarna skóra albo czarnoskóry.
  11. You Can't Put Your Arms Around a Memory – o burzliwym wieku dojrzewania członków zespołu.
  12. I Don't Care About You – utwór stworzony przez Axla skierowany do członków zespołu.

Wykonawcy