To the Metal!

To the Metal!
Wykonawca reaktor jądrowy wydzielający promieniowanie gamma
Wydany 2010
Gatunek power metal
Wytwórnia Hałas Records
Producent jak to kto? Kai Hansen! I Dirk Schlächter
Następny Album Imperium umarłych
Poprzedni Album Kraj wolności II

To the Metal! – dziesiąty album Gamma Ray. Jest on typowym niemieckim albumem, na którym radość atakuje w najmniej spodziewanym momencie. Aby słuchający nie rzygał tęczą, pojawiają się też czasem smutniejsze akcenty.

[edytuj] Lista utworów

  1. Empathy – wyjątkowo smętny utwór o tym, jak to banda kretynów dorwała się do władzy i zrobiła Multi-kulti w Niemczech. Tak, nawet oni to widzą.
  2. All You Need to Know – taki sobie radosny utworek, co by Niemiec nie wyrzucił płyty po tym, co było na początku. Śpiewa w nim Michael Kiske.
  3. Time To Live – kontynuacja myśli z poprzedniego utworu, ale tym razem śpiewa Hansen.
  4. To The Metal – stary utwór koncertowy, który wreszcie postanowiono nagrać. Posiada charakterystyczne zwolnienie rytmu w środku.
  5. Rise – kolejny nie mniej radosny utworek, chwalący Rzeszę Niemiecką kraj mlekiem i miodem płynący jakim są Niemcy. Ma fajne intro.
  6. Mother Angel – a tu znowu pora trochę posmędzić, tym razem ekologicznie. Hansen nie lubi wszystkiego, czego nie rozumie, a że jest budowlańcem, nie rozumie atomu.
  7. Shine Forever – tym razem ponownie optymistycznie. Co by się Niemcy nie załamali.
  8. Deadlands – a tu wbrew pozorom także optymistycznie. Tym razem Hansenowi marzy się
  9. Chasing Shadows – tu zaś śpiewa się o tym, że wszystko już było. Czyżby Hansenowi skończyła się wena do pisania radosnych skocznych utworów?
  10. No Need To Cry – ponure zakończenie opowiadające o śmierci ojca Dirka Schlächtera. Jest to też debiut wokalny basisty. I oby nigdy więcej!

[edytuj] Twórcy

  • Kai Hansen – piski zwane wokalem oraz gitara.
  • Henjo Richter – gitara.
  • Dirk Schlächter – gitara basowa i niestety wokal w No Need to Cry. Ale przynajmniej Hansen nie jest najgorszym wokalistą na albumie.
  • Dan Zimmermann – perkusja.
  • Michael Kiske – gościnnie śpiew w All You Need to Know. Inaczej Hansen nie zagrałby w Unisonic.
Nasze strony
Przyjaciele