Tomasz Siemoniak

Ujednoznacznienie Ten artykuł dotyczy byłego ministra obrony narodowej. Zobacz też hasła o innych osobach o tym imieniu.

Tomasz Siemoniak (ur. 2 lipca 1967 w Wałbrzychu) – polski polityk, menadżer, według 27% narodu wybawca, który razem z Donaldem Tuskiem i Grzegorzem Schetyną odnowią oblicze ziemi, tej ziemi. Dla pozostałych 73% Siemoniak jest ucieleśnieniem zła, który walczy z bohaterem walczącym o dobre imię Polski i polskich fabryk zbrojeniowych – Wielkim Antonim. Jego głównym hobby jest zabawa mikrofonami.

[edytuj] Biografia

Karierę polityczną rozpoczął już na studiach – jako student na Wydziale Handlu Zagranicznego Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie należał do Niezależnego Zrzeszenia Studentów, gdzie roznosił ulotki antykomunistyczne w celu zdobycia forów u dziekana. W latach 90. trafił do Kongresu Liberalno-Demokratycznego, następnie wraz z 99% członków KLD przeszedł do Unii Wolności, a po fiasku współpracy z AWS przeszedł wraz z resztą UW do PO. Międzyczasie pracował w Telewizji Polskiej, gdzie głównym jego zadaniem było rozkazywanie sekretarkom, by te robiły mu mocną kawę.

Przeciwnicy polityczni PO zarzucają Siemoniakowi, że maczał palce w aferach. To prawda – jako członek zarządu Polskiego Radia płacił dziennikarzom za pisanie artykułów o ówczesnych aferach politycznych u członków SLD, a potem PiS. W latach 2007-2011 pracował w MSWiA, które zarządzało BOR-em. To właśnie on wraz z ówczesnymi ministrami MSWiA (Grzegorzem Schetyną i Jerzym Millerem) napuścili BOR do mordowania opozycji w wypadkach samochodowych i samobójstwach.

Za zasługi na polu modernizacji Biura Ochrony Rządu objął pracę w MON dnia 2 sierpnia 2011 roku. Rozpieprzał armię, inwestując w stare pięcioletnie francuskie śmigłowce, odrzucając nowe polskie helikoptery oparte na instrukcjach z lat 60. Po drodze rozdawał odznaczenia na lewo i prawo pracownikom mediów należących do niemieckiego koncernu prasowej Ringier Axel Springer.

Dzisiaj Tomasz Siemoniak jest tylko szeregowym posłem, stałym gościem Niezależnej (w dziale z wpadkami opozycji), który wyżywa się na Jannigerze i Misiewiczu za pośrednictwem Twittera.

Nasze strony
Przyjaciele