Totalna Porażka

Totalna Porażka – animowane reality-show z tak świetnie narysowanymi postaciami, że mają prostokątne twarze, odstające tyłki czy brzuchy o średnicy palca. Serial powstał, bo Cartoon Network miał takie chCenzura2owe bajki, że dzieci nie miały co oglądać. Serial, w którym cały czas się całują, biją, przeklinają, oglądają horrory, czy pokazują kutasy (oczywiście cenzurowane, a co myśleliście?) Tutaj nikt nie zwraca uwagi na kompleksy: Murzynka z odstającym tyłkiem chodzi z rudym (i odrażającym) kujonem, a były skazaniec ma kolczyki w czole i zielony irokez, natomiast prostokątnogłowy muzyk i sikający w spodnie kurdupel kochają się w zielonowłosej emo. Normalka. Tylko w drugim, czwartym i szóstym sezonie ktoś wygrał, w pierwszym było za mało hajsu do wygrania, w trzecim Ezekiel wszystko zjadł, a w piątym wyspa eksplodowała.

[edytuj] Sezony

  • Wyspa Totalnej Porażki – w tym sezonie cały czas rzygają, zawierają sojusze, a później obwiniają się o coś na wzajem i eliminują.
  • Plan Totalnej Porażki – sezon, w którym każde wyzwanie było gatunkiem filmu. Gdyby nie to, że w połowie odcinków nikt nie odpada, byłoby fajnie.
  • Totalna Porażka w Trasie – tutaj trzeba śpiewać, bo zostaniesz wyrzucony z programu, choć niektórzy nie śpiewali a i tak dalej byli. Uczestnicy zwiedzają świat w samolocie.
  • Totalna Porażka: Zemsta Wyspy – nowi zawodnicy (w końcu) wracają na wyspę Wawanakwa, tylko normalniejszą, tzn. kozły latają i zieją ogniem, w jaskiniach mieszka Ezekiel, a wielkie chomiki mogą cię zjeść.
  • Totalna Porażka: Plejada Gwiazd – w tym sezonie znowu (ech...) powracają uczestnicy z trzech pierwszych sezonów, pojawiają się też zawodnicy z Zemsty Wyspy. Wszyscy walczą o milion bla bla bla.
  • Totalna Porażka na Wyspie Pahkitew – nowa wyspa, nowi ludzie, mimo że ten sezon jest do dupy, to ludzie i tak go uwielbiają... Z jakichś powodów.
  • Totalna Porażka: Wariacki Wyścig – właściwie nie sezon, ale spin-off. Nowi uczestnicy (bo czemu nie?) i trzy osoby z pierwszego sezonu podzieleni w pary przemierzają świat, żeby wygrać milion dolarów, czy coś tam.

[edytuj] Frajerzy tzn. uczestnicy

  • Gwen – typowa nastolatka: emo z zielono-niebiesko-czarnymi włosami, wszyscy się w niej kochają. W pierwszym sezonie miała chłopaka, w drugim się z nim kłóciła, aż on miał wszystko w dupie i wzięła chłopaka swojej przyjaciółki. Wygrywa pierwszy sezon (chyba) ale wszystko na cCenzura2uj, bo Chris postanowił zrobić kolejny sezon. W następnych sezonach odpadła na początku i w środku. Miała przezwisko Nowa Heather na cześć nielubianej przez wszystkich manipulantki o tym imieniu. Przyjaciele mówili na nią Porąbana Gotka lub Świruska.
  • Izzy – ruda i niedorozwinięta umysłowo udająca Tarzana małpa. Była na tyle hardkorowa, że w pierwszym sezonie wróciła na wyspę (zbratała się z bobrami), a w drugim udawała superszpiega i wymyśliła sobie inne imię, by mieć drugą szansę (w tym czasie zbratała się z bobrami). Nie lubiła gdy ktoś dotykał jej liany, lubiła się bić, śmiać się, uciekać, upaść, uciekać dalej i przez przypadek upuścić walizkę w której było milion dolarów. Ona jedyna umiała oprzeć się klacie Justina i tym jego pięknym włosom... i kolanom, ee, to znaczy lubiła horrory.
  • Owen – grubasek. W wolnych chwilach jadł i puszczał bąki (serio, nawet rozwalał tym drzewa). Jako że w pierwszym sezonie podniecał go Justin, by nie uznawano go za geja scenarzyści postanowili, by znalazł się z Izzy w krzakach (wzięli pierwszą lepszą dziewczynę). Nawet śpiewa o niej piosenkę Oh, Izzy.
  • Courtney – mulatka, która uważała się za miłą, pomocną i skromną. Mimo swoich przechwałek była wredna, groziła Sadie śmiercią, była w klubie uznawania Gwen za dziwaczkę i chodziła z kryminalistą. To znaczy, w pierwszym z nim chodziła, w drugim jej się znudził, w trzecim miała na oku latynoskie ciacho, w piątym wybrała sobie rudego wieśniaka, by po kilku odcinkach całować małego murzyńskiego kujona. A złościła się na Gwen, że całowała któregoś z nich, chyba tego pierwszego, a może trzeciego...
  • Ezekiel – ziomal, który zawsze odpadał jako pierwszy, w trzecim sezonie ukrył się w luku bagażowym i tworzył armię szczurów starał się wrócić do gry. Były o nim dwa wyzwania, oba by go schwytać, po tym jak stał się Gollumem (ostatnia scena 26 odcinka Totalnej Porażki w Trasie).
  • Trent – wspomniany prostokątnogłowy gitarzysta, o którym dzisiaj nikt nie pamięta. Należał do klubu Kocham Gwen (było na wyspie 10 innych dziewczyn dlaczego ona?). Śpiewał do dupy ale i tak wszystkim się podobało. Gdyby nie to, że całował Heather, byłby perfekt.
  • Heather – Złośliwa, arogancka, zła, idiotyczna, złośliwa, bezduszna dziwee jędza. Mimo, że nikt jej nienawidził to o dziwo w 1 sezonie dotarła do finałowej trójki a w trzecim – do finału. Liczyła się dla niej tylko kasa „Ja pragnę kasę, masz marne szanse”. Jej okropny głos wystąpił w 19 piosenkach. W finale Totalnej Porażki w Trasie wszyscy kibicowali jej, bo była lepsza od Aleciacha. W drugim sezonie była łysa.
  • Lindsay – Dobra dupa z krzywymi cyckami. Jak to blondynka, lekko rąbnięta. Nosiła pseudonim „Jej Seksowność”. Ubierała się zajebiście ale ubieranie kogoś jej nie wychodziło. Jest jedną z niewielu osób, która ma kolorowe oczy (większość ma czarne).
Nasze strony
Przyjaciele