Tour de Pologne

Tour de Pologne, TdP (wym. turdepoloń) – coroczna impreza organizowana przez cyklistów w Polsce z udziałem obcego kapitału. Jej celem jest przejęcie władzy w naszym kraju, której namiastką jest czasowe ograniczenie ruchu więcej niż dwukołowego na polskich drogach. Wielkim Mistrzem TdP jest Czesław Lang.

[edytuj] Trasa Tour de Pologne

Trasa Tour de Pologne – jak wszystko w naszym kraju – ma podłoże polityczne. Oto propozycje jej przebiegu, w zależności od opcji:

  • Polskie Stronnictwo Ludowe:
    • I etap: Wierzchosławice k. Tarnowa-Model (woj. mazowieckie); przywitanie peletonu chlebem i solą, popijawa.
    • II etap: Model-Wyszków; występ Zespołu Pieśni i Tańca „Mazowsze”, popijawa.
    • III etap: Wyszków-Rawa Mazowiecka; turniej OSP w rzucie kłonicą, popijawa.
    • IV etap: Rawa Mazowiecka-Sawice-Dwór; dożynki, popijawa.
    • V etap: Sawice-Dwór-Warszawa, finisz na ulicy Wiejskiej; przerwany po 5 km z powodu masowych kontroli trzeźwości uczestników, przeprowadzonych przez policję.
  • Ruch Janusza Palikota:
    • Prolog: wkoło Biłgoraja.
    • I etap: Biłgoraj-Kraków; Etap Tęczowy, uczestnicy w takiż koszulkach, na czele Robert Biedroń.
    • II etap: Kraków-Otwock; Trans-Etap, uczestnicy w spódniczkach, na czele Anna Grodzka.
    • III etap: Otwock-Warszawa; Etap Tryumfalny, prowadzi sam Janusz z plastikowym fallusem w lewej ręce i pistoletem w drugiej. Meta przy spalonej tęczy na Pl.Zbawiciela
    • IV etap: wyjazd integracyjny do lubelskiego Polmosu.

Nie uznaje czegoś takiego jak Tour de Pologne, gdyż ma własną Rajzę wkole Ślůnska.

Nasze strony
Przyjaciele