FANDOM

Ten artykuł znajdziesz na nowej Nonsensopedii [[pl:Trener|tutaj].

LeoBeenhakker

Trener. Fikasz?

Co ty kurwa odpierdalasz! Podaj mu! Podaj mu! Kurwaaaaaa! Nowacki, przebieraj się, zmieniasz tego złamasa... Kurwa, co za ciota!

Typowy trener.

Niestety, nie mogę w tej chwili nic powiedzieć o skokach naszych, nie wiem co było źle, ale będziemy je później analizować na powtórkach.

Łukasz Kruczek pokazuje jak niekompetentny trener może z łatwością udawać nie tylko kompetentnego, ale również pracowitego.

Trener – osobnik, który o sporcie nie ma pojęcia, ale pozwala drużynie wyglądać bardziej profesjonalnie. Teoretycznie chce jak najlepiej dla sportowca.

Cechy dobrego trenera edytuj

Pokemon fan

To także trener. Nawiasem, dość lichy

  • Musi mieć gwizdek i stoper, nawet jeśli trenuje szachistów.
  • Powinien mieć wielki notes i dres adidasa.
  • Gdy zauważy, że jesz chipsy / frytki / batona musi:
    • Zarekwirować tobie twój drogocenny i pełnowartościowy pokarm sportowca.
    • Parsknąć śmiechem i powiedzieć coś w stylu: Hehe, znów czipsy jemy, nie ładnie, hehe, zrobić przy tym tryumfalną minę.
    • Urządzić wykład o zdrowej żywności.
    • Samemu zjeść twój przysmak, częstując przy tym wszystkich wokół za wyjątkiem ciebie.
  • Kocha drzeć się, wydzierać, pluć, smarkać, znęcać się, wkurwiać, wyrzucać z treningów (po czym najczęściej dzień po zaistniałym incydencie drze się, pluje, smarka itd, dlaczego danej osoby na danym treningu nie było) i robić tym podobne rzeczy w stosunku do trenowanych.

Polski Hydraulik wykadrowany To jest tylko zalążek artykułu o zawodach. Jeśli harujesz w tym zawodzie od młodości – rozbuduj go.