Trollface

TrollfaceProblem

Trollface w pełnej okazałości

Trollface – postać z rage komiksów, która ma wielki talent do wkuCenzura2 ludzi i stara się odzwierciedlać internetowego trolla.

[edytuj] Historia

Trollfacekomiks1

Chyba pierwszy komiks z trollface

O historii tej dziwacznej postaci z wodogłowiem i krzywym ryjem nie wiadomo zbyt wiele. Udało się zaobserwować tylko, że postać została narysowana przez niejakiego Carlosa Ramireza, a jeden z pierwszych komiksów opowiadał o wspaniałych dziejach trolla na voicechacie w jakiejś grze[1] i pojawił się na karakanie 4chanie w dziale /v/, jak również na DeviantArcie twórcy dnia 19 września roku pańskiego 2008.

[edytuj] Popularność

Trollface najpopularniejszy był w lutym 2012 roku[2]. Jego popularność była tak duża, że przebiła się przez ściany sejmu/pałacu prezydenckiego (niepotrzebne skreślić) i wkroczyła do naszych ojczystych internetów! Sława ta szybko rozprzestrzeniła się na cały świat i taka pozostała do dziś. Co ciekawe, 85% ludzi nie wie, o co chodzi z naszym memem, ale mimo to i tak robią o nim 8745345 obrazków dziennie, z których większość jest odrzucana.

[edytuj] Użycie

Komixxy1

Typowy komiks z komixxów

Trollface jest używany, by przedstawić kogoś, kto zrobił coś cwaniackiego lub wkurCenzura2 dla innej osoby. Postaci używa się najczęściej w gównianych komiksach na… komixxach, które zwykle wyglądają tak, jak jest pokazane na obrazku obok.

Bywają również wykorzystywane w normalnych memach lub w obrazkach z napisami U mad bro? albo Problem?

[edytuj] Występowanie

W przeciwieństwie do leśnych trolli, środowiskiem naturalnym tegoż są internety polskie tudzież angielskie. Często spotyka się go również na 9gagu, fabryce memów, komixxach i innych tego typu stronach.

Przypisy

  1. Kto wie, może grał w Metina?
  2. Tak przynajmniej mówi wyrocznia

Crystal Clear app klaptop To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny informatyki. Jeśli klikasz szybciej niż myślisz – rozbuduj go.

Nasze strony
Przyjaciele