Tunezja

Tunezja
Stolica Tunis
Ludność 20 milionów osób, z czego 80% wyjechała do Włoch
Język urzędowy arabski
Ustrój od niedawna demokracja
Religia islam

Polaco lolo, Polaco lolo!

Przeciętny Tunezyjczyk na przeciętnym tunezyjskim odludziu o okazji na wzbogacenie się

Tunezja – państwo gdzieś w Afryce, ale posiada też kolonię w świecie dysku. Istnieje tam system jaskiń zwanych pałacem królewskim. W okresie czerwiec-wrzesień zachodzi tam dziwne zjawisko – liczba Tunezyjczyków zamieszkujących ten kraj zrównuje się z liczbą Słowian (głównie Polaków i Rosjan) przebywających w nim. Głównym zajęciem mieszkańców jest sprowadzanie benzyny za 60 groszy z sąsiedniej Algierii i wyciąganie kasy z naiwnych Polaków kupujących pamiątki. Stolicą jest Tunis.

[edytuj] Tunezja a Polska

Tunezja to bardzo atrakcyjne dla Polski terytorium. Jako pierwszy dostrzegł to Jarosław Kaczyński i czasie swojego przemówienia 6.03 zaproponował, aby Tunezja została skolonizowana przez Polskę: Plaże Egiptu, Tunezji są dzisiaj zaludnione przez Niemców, Francuzów, Anglików, po części też Rosjan i Czechów. Polaków tam niezbyt wielu. W 2020 roku muszą być tam miliony Polaków!

[edytuj] Religia

Tunezyjczycy wierzą w wielu bogów. Najważniejszymi z nich są Allah oraz dolary. Całkiem ważnym bożkiem jest też euro. Podstawowym obowiązkiem religijnym jest sprzedaż co najmniej 10 kg pamiątek dziennie. Inaczej pójdzie do piekła.

Crystal earth To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny geografii. Jeżeli kiedykolwiek widziałeś to miejsce – rozbuduj go.

Nasze strony