Tygrys

Disambug Ten artykuł dotyczy dzikiego zwierzątka. Zobacz też Panzerkampfwagen VI Tiger zwany potocznie „Tygrysem”.
Olesno tygrys

Tygrys jak się patrzy (jak się nie patrzy to też)

Tygrys (ang. tiger, czyt. tajger) – paskowany (czarno-pomarańczowy) ssak żyjący zwykle w Azjatyckim buszu. Bliski wyginięcia (I dobrze! Buahaha! – przyp. jaskiniowca). Stworzenie to zamieszkuje Polskę, Australię, Węgry, San Marino i Ekwador. Jest dość podobnym zwierzęciem do wilka, bo również jest trawożerne. Tygrysy są niezbyt tolerancyjnymi stworzeniami. Robią częste awantury w Castle Wolfenstein. Ulubionymi ich zajęciami są: hodowanie opium, robienie domowej wódki i awantury we wcześniej wymienionym klubie. Sa to zwierzęta napastliwe chętnie wdające się w bójki z koniami, świnami i krasulami.

[edytuj] Tygrys w Polsce

Zwierzę to uciekło ze swoich ulubionych ziem, Indii i Chin ze względu na rozwój tamtejszego przemysłu i próbę schwytania wszystkich osobników do produkcji breloczków i tapicerek samochodowych. Obecnie w Polsce wycinają lasy pod uprawę opium, przez co są światowymi liderami w sprzedaży tego narkotyku. To jednak nie spodobało się wilkom i prowadzą z tego względu wojny terytorialne. Rysie i żbiki oczywiście wzięły stronę tygrysów. Ostatnio, jak się dowiedzieliśmy, wycięły nawet Stumilowy Las, a wściekły Kubuś Puchatek dokonuje zamachów terrorystycznych na fabryki i pola ziół.

[edytuj] Odmiany

Tygrys syberyjski

Farbowane w śniegu tygrysy

  • syberyjski – żyje na Syberii;
  • Tygrys bengalski – żyje w Bengalu, podstawowa wersja;
  • Michalczewski – wygrał niemal 50 walk, zwany też Dariuszem;
  • Szablozębny (szablastozębny) - miał zęby na 30 cm, czasem zjadał jaskiniowców, czasem oni zjadali jego. Wyginął dawno temu. (Przykład: Diego z Epoki Lodowcowej.)
  • jedna z dwóch największych rzek Mezopotamii (dokł. Iraku)
  • Tygrys w sztyfcie - zamieszkuje ciasne plastikowe przestrzenie
  • PzKpfw VI Tiger (Panzerkampfwagen VI) – czołg niemiecki
  • Napój energetyzujący (Tiger).
  • Tygrysia maska – bohater bajki o biciu się po buziach i Tekkena
  • Tygrys z Kubusia Puchatka (uważany za niegroźnego)
  • Tygrys tatrzański (tigris tatrica) - zamieszkuje w Tatrach. Skrzyżowanie tygrysa z kozicą.
Nasze strony