Tygrysek

Tygrysek

Tygrysek w swoim dresie

To jest to, co tygryski lubią najbardziej!

Tygrysek o sam wiesz czym brykaniu

Tygrysek – jeden z wielu mieszkańców Stumilowego Lasu. Sportowiec i okoliczny dres.

[edytuj] Wygląd

Tygrysek jest najbardziej rozpoznawalnym zwierzęciem w lesie, z powodu swojego pomarańczowego dresu w czarne prążki, z którym nigdy się nie rozstaje. Dodatkowo posiada długi, bardzo wysportowany i umięśniony ogon, którego używa do przemieszczania się na dalsze odległości.

[edytuj] Zachowanie

Wśród wszystkich mieszkańców Stumilowego Lasu jest najbardziej wysportowanym i upierdliwym mieszkańcem. Codziennie pokonuje dystanse maratońskie (co najmniej dwa razy dziennie), co pozwala mu zachować idealną figurę i doprowadza jego znajomych do furii. Jest również bardzo nadpobudliwy z powodu zażywanych przez niego dopalaczy i sterydów pomagających mu osiągać tak wspaniałe wyniki w sporcie. Podobno na dopingu potrafi przebiec dystans 1000 m w czasie 2,666 s. Jego ulubionymi zajęciami są:

[edytuj] Poglądy

Tak jak Gofer i Królik, którzy są ludźmi zwierzętami czynu i pracy, Tygrysek najbardziej uznaje (tak jak większość mieszkańców) komunistyczne podejście do życia. Nie toleruje on poglądów kapitalistycznych, a co za tym idzie, nie przepada za nimi (jak Bill Gates zresztą za nim też). Tygrysek jest też członkiem ruchu na rzecz legalizacji miękkich narkotyków i środków dopingujących w sporcie.

Krecik To jest tylko zalążek artykułu związanego z postaciami fikcyjnymi. Jeśli rozpoznajesz Rumcajsa i Pszczółkę Maję – rozbuduj go.

Nasze strony
Przyjaciele