Układ rządzący Polską

Ujednoznacznienie Ten artykuł dotyczy całej prawdy o Polsce. Zobacz też inne układy.

Entliczek, pętliczek, czerwony stoliczek.

Jarosław Kaczyński

Opracowaliśmy komputerowy model układu.

Jarosław Kaczyński

Układ rządzący Polską – grupa destabilizująca i odpowiadająca za wszystkie problemy Polski po 1987 roku. Podobna do lumpenliberałów oraz dystrybutorów mebli (zwłaszcza stołów). Organizacja ta jest tajna i spiskowa, a jej członkowie są podzieleni na mniejsze podgrupy, które działają w różnych sferach życia społecznego, kulturalnego, politycznego oraz działających, w odmętach kapitalistycznej gospodarki, zwanej przez liberałów wolnorynkową. Ich charakterystyczne działania, to praktycznie wszystko co złe np; okradanie państwa, złorzeczenie w tłusty czwartek, wyrzucanie pudełek z pizzerii na klatce schodowej, nepotyzm, podejmowanie głupich decyzji, pomyłki w produkcji leków. Obecnie na wymarciu, niechroniona prawnie w Polsce.

[edytuj] Dowody na istnienie Układu

Według ministra Ziobro (słynna konferencja z niszczarką w roli głównej) – najlepszym dowodem na istnienie Układu jest to to, że wszystkie dowody zostały ukryte lub zniszczone. To pokazuje jak potężna jest to organizacja i jak duży ma wpływ na życie publiczne w Polsce.

[edytuj] Dowody na nieistnienie układu

Do chwili obecnej nie podano żadnych przekonujących dowodów na nieistnienie Układu. Sam Układ, wspominany wielokrotnie w przemówieniach członków byłej rządzącej koalicji, nigdy się do tego nie odniósł i nie przedstawił żadnych faktów świadczących o swoim nieistnieniu.

Nasze strony
Przyjaciele